טיולים מאורגנים בישראל – כך תבקרו בכל המקומות הקדושים לנצרות

טיולים מאורגנים בישראל

מדינת ישראל מלאה באתרים קדושים לנצרות. ישו היה כידוע יהודי שנחשב למייסד הדת הנוצרית והאתרים המרכזיים אשר קשורים בחייו נמצאים בשטח ישראל ומהווים אטרקציות למיליוני תיירים מכל העולם מדי שנה. ברשימה זו נכללות הכנסיות בירושלים, נצרת, סביב הכנרת ובגליל, ואתרים נוספים רבים. חברות ישראליות מתמחות בסיורים ייעודיים לקהל נוצרי עם מדריכים מנוסים וידענים, אשר בקיאים בתולדות הנצרות ומדברים שפות זרות, וכך מעניקרים לתיירים חוויות איכותיות ועונים על כל שאלותיהם. מלבד הכנסיות הרבות, ישנם בישראל מנזרים נוצריים ואתרים נוצריים נוספים כמו "הירדנית", אתר הטבילה על גדת נהר הירדן, אשר מושך תיירים רבים.

אם אתם נוצרים ומעוניינים בביקור בכל האתרים הקדושים לנצרות – תוכלו לעשות זאת במסגרת Nazareth Tour טיולים מאורגנים בישראל. בטיולים אלה תכירו מקרוב את כל האתרים הקדושים לנצרות וזאת בעזרת מדריכים מוסמכים ומיומנים עם ניסיון רב וידע בהעברת החומר ובשפות שמתאימות לתיירים שהגיעו. טיולים בכל המקומות הקדושים לנצרות כוללים העברות משדה התעופה לנקודת יעד שנקבעת מראש, אוטובוסים מפוארים וממוזגים ותוכניות טיול יומיות אשר מיועדות לכך שתספיקו כמה שיותר אתרים אבל ללא חיפזון מיותר או לוח זמנים מעיק. חשוב לתת לתיירים מספיק זמן להתרעננות בכל מסלול ולא להעמיס עליהם הליכות ארוכות וימים צפופים מדי. האתרים הקדושים לנצרות נמצאים בשני אזורים עיקריים: ירושלים והגליל ולכן רצוי להתמקד בהם כדי להספיק כמה שיותר.

בירושלים אפשר למצוא אתרים רבים בעיר העתיקה, בראשם כמובן כנסיית הקבר ברובע הנוצרי, וויה דולורוזה (דרך הייסורים) וכן גן הקבר וכנסיית הביקור וכנסיית יוחנן בהרים בשכונת עין כרם. אתרים נוספים נמצאים בהר ציון ובהר הזיתים. בגליל אפשר למצוא את שבי ישו – שביל המקשר בין אתרים שונים בחייו ומציג למבקרים בו שפע של מקומות קדושים. אורכו של השביל 65 ק"מ והוא מיועד לטיול קצר של תיירים נוצרים המעוניינים בהכרת ההיסטוריה של הדת. לצדו יש בתי הארחה שונים וכך ניתן גם לעשות הפסקות ולהנעים את זמנם של התיירים בעת הביקור בישראל.

קראו גם:

מדריך טיולים בישראל – כיצד בוחרים מדריך טוב?

פרויקטים מעניינים בירושלים ששווה להכיר

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בוקרשט שתרצו להכיר
חופשה קסומה בפריז של מזרח אירופה בוקרשט היא עיר מרכזית, הומה ושוקקת חיים. זוהי עיר עתיקה בת למעלה...
קרא עוד »
מאי 16, 2016
דילים לרודוס – כיצד בוחרים את הדיל הנכון
בעידן בו אנחנו יכולים לטוס כמעט לכל מקום בעולם במחיר מוזל, וכן לרכוש דילים משתלמים שכוללים לא רק...
קרא עוד »
יול 05, 2020
סקירת ענף התיירות בישראל
  ענף התיירות בישראל הוא ענף ענק הכולל בתוכו עשרות רבות של מקצועות, תחומי עיסוק ונישות של פעילות. ...
קרא עוד »
אפר 28, 2013