איך להתארגן לטיול טיפוס בחו"ל

מסע לקילימנג'רו

לפני כמה חודשים התחלתם לטפס על הרים בארץ? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים להרחיב את התחביב הזה ולנסוע גם לטיול טיפוס בחו"ל. אם יש לכם שאלות ותהיות לגבי הטיול הזה, הגעתם בדיוק למקום הנכון, כי אתם בהחלט צריכים להכין את עצמכם כמה שרק אפשר לקראת החוויה הזאת. ראשית, כדאי יהיה להחליט על היעד, כי חווית הטיפוס שלכם תהיה מאוד שונה אם תיסעו להרי הקרפטים שברומניה או שאולי תחליטו לנסוע לאלפים שמחכים לכם באיטליה או לצאת למסע בקילימנג'רו שנית, יש לקחת בחשבון את מזג האוויר, כי אתם לא רוצים לסבול מקור או מחום. הרעיון הוא אומנם ליהנות מהטיול שאליו אתם יוצאים אך כמובן שצריך גם לחשוב על הבריאות שלכם ולכן יש לברר את כל הנתונים האלה מראש.

עם מי אתם נוסעים?

ממש כפי שטיולי טיפוס בתוך ישראל זה משהו שנהוג לעשות ביחד, כך קורה גם לגבי טיולי טיפוס בחו"ל. זו הסיבה שבגללה כדאי יהיה לבדוק עם מי אתם נוסעים, האם זו קבוצה מאורגנת או שאתם בעצמכם צריכים להיות אחראים על כל הלוגיסטיקה. רצוי לנסוע לפחות עם עוד אדם אחד או שניים, כי הדבר האחרון שאתם רוצים זה לצאת לטיול הטיפוס שלכם ולאבד את הדרך חזרה.

אל תוותרו על ביטוח נסיעות

זה לא משנה לאן אתם נוסעים, לכמה זמן או עם מי. מה שבטוח זה שאתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים ולכן חשוב גם לעשות ביטוח נסיעות. בנוסף, לא רק שאתם צריכים לעשות ביטוח, אלא גם צריך לבדוק שנושא הטיפוס ופעילות האקסטרים נכלל בפוליסה שעליה אתם משלמים. אומנם איש מאתנו לא היה רוצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא צריך להתקשר לחברת הביטוח ולבקש את עזרתה, אך בהחלט כדאי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת ולעשות ביטוח כמה שיותר מקיף. השילוב שבין התנהגות זהירה, ביטוח ובחירת היעד הנכון – זה מה שישפיע על הצלחת הטיול כולו. אתם תראו שאם תקפידו לתכנן את הדברים כמו שצריך תחזרו עם טעם של עוד ואין ספק שממש בקרוב תצאו לעוד טיולי טיפוס מיוחדים בעולם. 

קראו עוד על: קורס הובלה ספורטיבי

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מזג האוויר בסיני – מה חשוב לדעת
אם אתם מתכננים לטייל בסיני בתקופה הקרובה, אך עניין מזג האוויר זה משהו שמטריד אתכם רבות, עליכם פשוט...
קרא עוד »
ינו 02, 2017
מדריך טיולים בישראל – כיצד בוחרים מדריך טוב?
אנשים רבים בארץ, יוצאים כמעט בכל שבוע לטיולים בין הטבע הירוק, למדברים של הדרום, להרי המרכז הקסומים,...
קרא עוד »
מרץ 23, 2016
עידו פישמן – מבין כיצד ליצור טיול מושלם
המומחיות של עידו פישמן מסייעת לו לדעת כיצד ליצור טיול מושלם ולתכנן אותו לפרטי פרטים. לאור זאת כל אחד...
קרא עוד »
יונ 06, 2021