יורודיסני פריז – טיפים לחופשה הקסומה ביותר בעולם

יורודיסני פריז

יורודיסני פריז הוא אחת החוויות המופלאות ביותר עבור ילדים ומבוגרים כאחד, שגדלו על הדמויות והסיפורים הקסומים של דיסני. במרחק טיסה קצר תמצאו את עצמכם בתוך סיפורי האגדות האהובים עליכם, ואפילו תוכלו להישאר ללון באחד החדרים המעוצבים במלון דיסני שבפארק עצמו.  

כל מה שרציתם לדעת על יורודיסני פריז

אתם חייבים להבין, הפארק הוא עצום – הרבה יותר גדול מכל מה שאתם מסוגלים לדמיין. כדי להצליח ליהנות ממנו כראוי, מומלץ לעבור על הטיפים הבאים: 

  • לא לוותר על האטרקציות שמעניינות אתכם – כמה פעמים כבר ייצא לכם לבקר במקום כמו יורודיסני פריז בחייכם? אם כבר הצלחתם להגשים את החלום, אל תתפשרו על שום דבר! יש המון מתקנים ואטרקציות שאתם חייבים ליהנות מהם, ומתוכם בוודאי יש כמה שמשכו את תשומת ליבכם במיוחד. אל תתנו לתורים הארוכים לתסכל אתכם, זה שווה את ההמתנה.
  • FastPass – אם כבר תורים, ידעתם שיש לכם אפשרות לעקוף אותם? למשך שעה שלמה תוכלו לדלג על רוב המתקנים במקום, ולהפיק הרבה יותר מהיום שלכם. טיפ קטן; בדקו היטב לאילו מתקנים הכרטיס תקף והאם הוא יסייע לכם באטרקציות שהכי מעניינות אתכם.
  • להגיע בזמן הנכון – ההמלצה היא לא להגיע בזמן חגים או סופי שבוע. הפארק הרבה פחות מלא באמצע השבוע, בימים שני עד חמישי.
  • קחו הפסקה – אין ספק שביקור ביורודיסני פריז הוא מרגש מאין כמוהו, אבל אל תשכחו לקחת גם הפסקה קלה מכל האקשן. תארזו לעצמכם סל פיקניק וקחו לעצמכם הפסקת אוכל קלה. מצד שני, אנחנו ממליצים לא לוותר על החטיפים והממתקים הייחודיים למקום!

חופשות דיסני בסגנון קצת אחר

לאלו מכם שמחפשים לשבור לחלוטין את השגרה, או מי שמכיר מקרוב את יורודיסני פריז אבל לא מסוגל להפסיק – ישנן אופציות אחרות! דיסני השיקו קרוזים מפנקים בעולם על ספינות פאר הכוללות אין סוף אטרקציות, חדרים מעוצבים ופעילויות סביב הנושא. נשמע לכם טוב? זה הזמן ליצור קשר עם אחת מחברות הנסיעות המתמחה ביצירת טיולים וחופשות דיסני מכל הסוגים ולכל המבקש – למשפחות, זוגות, חברים, ועוד. 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עיבוי שפתיים
  ישנן נשים שמעוניינות לבצע שינוי שלא יהיה דרסטי, אבל יבליט את פניהן ואת האיבר  שהוא נחשב לחושני...
קרא עוד »
מאי 22, 2017
טיסות זולות
הרבה אנשים שלא טסו בתקופת הקורונה מוצאים את עצמם מתעניינים בטיסה לחו”ל אחרי הרבה זמן שהם לא טסו. ענף...
קרא עוד »
יונ 20, 2022
זולה בים – ליהנות מהחוויה עד הסוף
המונח "זולה" נכנס לשימוש בשנים האחרונות, כאשר לכולם ברור מה הרעיון שעומד מאחוריו. זולה מתייחס לכך...
קרא עוד »
אוג 30, 2018