שמות משפחה שזכאים לדרכון פורטוגלי

דרכון אירופאי

כיום ישנם לא מעט יהודים וישראלים אשר עושים כל שביכולתם על מנת לממש את זכותם ולהוציא דרכון פורטוגלי. עד לפני מספר שנים היה קשה מאוד לקבל דרכון פורטוגלי הכולל לא מעט מדינות בכל רחבי האיחוד האירופי אך בשנת 2015 חל שינוי בחוק אשר מאפשר ליהודים רבים ליהנות מדרכון פורטוגלי בקלות רבה. בעקבות הגלות הגדולה והקהילה היהודית בספרד, היו לא מעט יהודים שבעת הגירוש עברו דרך פורטוגל וחלקם אף השתקעו באזור. לכן, בעקבות השינויים החיוביים בחוק המאפשרים מתן דרכון פורטוגלי בקלות רבה ישנם לא מעט יהודים ישראלים כיום אשר נהנים מהיתרונות הרבים שיש בדרכון זה.

היתרונות הרבים בדרכון פורטוגלי

היתרונות המשמעותיים ביותר של הדרכון הפורטוגלי הם: אפשרויות לעסוק בנדל"ן באזור זה בקלות רבה עם גישה נוחה לבנקים, אפשרויות להגיע למדינות רבות ללא כל צורך בויזה, אפשרויות לימודים במוסדות אקדמיים אזוריים בהנחות גדולות תוך מתן מלגות גבוהות במיוחד, אפשרויות לנוע באזור ללא מגבלת זמן או מקום כלל ועוד. לכן, במידה וגם אתם מעוניינים באפשרות זו של דרכון פורטוגלי חשוב לדעת כי במידה ומשפחתכם הגיעה מאזור זה בעת גירוש ספרד, ישנו סיכוי סביר שתצליחו לעשות זאת בקלות רבה.

שם משפחה ממקור ספרדי

בעבר היו סבורים כי יש שמות משפחה שזכאים לדרכון פורטוגלי. אכן ישנם שמות משפחה מפורסמים אשר מעידים על זיקה לאזור זה בעת הגלות אך משמות המשפחה בלבד לא ניתן יהיה לקבל דרכון פורטוגלי. כלומר, ישנם שמות משפחה אשר מעידים על סיכוי גדול לקשר לאזור ולכן ייתכן שאכן יצליחו לקבל דרכון פורטוגלי אך לא בהכרח. שמות משפחה שזכאים לדרכון פורטוגלי הם שמות משפחה ממוצא פורטוגלי או ספרדי אשר יכולים לסייע רבות בהוצאת הדרכון הפורטוגלי בקלות.

במהלך גירוש ספרד

כיום יש לא מעט ישראלים יהודים אשר כבר הוציאו את הדרכון הפורטוגלי ונהנים ממגוון גדול של הטבות והקלות בעזרתו. במידה וגם אתם קשורים למוצא הספרדי או הפורטוגלי ומעוניינים להוציא דרכון אירופאי כזה, חשוב לעשות זאת כעת, כאשר החוק בדבר קל וידידותי במיוחד.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פריניב- מלון בוטיק אגריפס
ירושלים העיר שחוברה לה יחדיו, מהווה יעד תיירותי נרחב לתיירים, שכן מקודשת לכל הדתות, יהדות, נצרות...
קרא עוד »
ינו 26, 2014
5 מלונות יוקרה מומלצים
במדינה כמו שלנו שבה הלחץ הביטחוני, הכלכלי ועוד לחצים רבים אנחנו אוהבים לנפוש הרבה במלונות יוקרה...
קרא עוד »
אוג 26, 2019
איך אפשר לנסוע לחו"ל בצורה בטוחה?
נסיעות לחו"ל הפכו להיות הרבה יותר פולאריות בשנים האחרונות, וחלק מהסיבות לכך זו העובדה שהיום הטיסות...
קרא עוד »
אפר 19, 2015