אתונה, לא רק מקום לתיירות

טיולים מאורגנים

אם חשבתם שאתונה היא יעד פופולארי מאוד עבור חופשות, אתם צודקים חלקית. אתונה אכן מהווה את יעד פופולארי ואטרקטיבי מאוד עבור חופשות, אולם, לא רק עבור חופשות. כיום, אתונה שביוון, מהווה את אחת מהערים ביוון אשר שווה מאוד להשקיע בהם בענף הנדל"ן. אם אתם מתעניינים בתחום השקעות נדל"ן ואתם פתוחים גם להשקעות נדל"ן בחו"ל, אתם בוודאי יודעים שמדובר בהשקעות אטרקטיביות מאוד, כאשר מבצעים אותן בצורה נכונה. השקעת נדל"ן באתונה אשר מתבצעת בצורה איכותית ונכונה, יכולה להוות ללא ספק את אחת מההשקעות המשתלמות ביותר לכל משקיע נדל"ן.

מדוע כדאי להשקיע באתונה

אתונה מהווה ללא ספק מוקד עלייה לרגל. מדובר על אתר אקזוטי אשר פוקדים אותו תיירים מכל רחבי העולם. באתונה ניתן למצוא ארכיאולוגיה, מסעדות טובות, טברנות, חופים מרהיבים ועוד. אולם, מעבר להיותה של אתונה מוקד תיירות עבור תיירים, כיום היא מהווה את אחד מהיעדים הפופולאריים ביותר להשקעות נדל"ן וזאת בשל המשבר הכלכלי שפקד את יוון בסוף שנת 2010. המשבר השפיע על התושבים ביוון, על הכלכלה וכמובן על שוק הנדל"ן. השקעה באתונה יכולה להיות בעלת פוטנציאל רווחי משמעותי מאוד למשקיעים זרים בכלל ולמשקיעים בישראל בפרט. השקעה באתונה חייבת להתבצע בצורה נכונה, על מנת שהיא תממש את הפוטנציאל הרווחי הגלום בה ועל כן, חשוב מאוד להיעזר בחברה העוסקת בליווי בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל ובפרט ביוון.

השקעת נדל"ן באתונה- ההשקעה הטובה ביותר עבור ישראלים

אז למה בעצם השקעת נדל"ן באתונה מהווה את ההשקעה האידאלית למשקיעי נדל"ן ישראלים? ראשית, אתונה מהווה יעד קרוב מאוד לישראל וזמן הטיסה ליוון הוא קצר. מחיר הדיור באתונה הינו זול באופן משמעותי בשל המשבר הכלכלי שיוון חוותה. מלבד זאת,  תקופת התיירות באתונה נפשת כמעט לאורך כל השנה כולה ולכן, השקעה בנכס באתונה, מצד אחד תעלה למשקיע מעט יחסית ומצד שני, תגרוף עבורו רווחים נאים שכן, תיירים רבים מחפשים מקום לשהות בו באתונה לאורך כל השנה כמעט וכן, לא מעט מתושבי אתונה מחפשים דירות להשכרה עבור מגורים שכן, אין בידם יכולת לרכוש דירות.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להתארגן לטיול טיפוס בחו"ל
לפני כמה חודשים התחלתם לטפס על הרים בארץ? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים להרחיב את התחביב הזה ולנסוע גם...
קרא עוד »
ינו 19, 2020
כל רילוקיישן מתחיל בבחירת מזוודות
מדי שנה ישראלים רבים מקבלים החלטה לעזוב את הארץ לתקופה מוגדרת או בלתי מוגבלת בשל מגוון שיקולים. ובכן,...
קרא עוד »
מרץ 07, 2016
גרפיטי על כובעים – לסטייל אישי בזול
מתכננים אירוע מיוחד ומתלבטים בנוגע לאטרקציה מעניינת שתהיה באירוע? לא בטוחים איזו מתנה אישית כדאי...
קרא עוד »
אוק 04, 2021