למה לבחור בטיולים לאפריקה?

טיולים לאפריקה

אחת היבשות המרתקות ביותר בעולם, היא אפריקה אשר בה במקרים רבים רב הנסתר על הגלוי. בשנים האחרונות כמות הטיולים היוצאים ליבשת זו גדלה בצורה מטאורית לאור החוויות יוצאות הדופן הממתינות למטיילים שלא יישכחו לעולם.

מה מיוחד באפריקה

בטיולים לאפריקה אפשר ליהנות ממראות ייחודיים, שבטים החיים במשך אלפי שנים במסורות עתיקות יומין ללא כל שינוי למרות הקדמה, יערות גשם מדהימים ביופיים, נופים עוצרי נשימה כמו מפלי מים ענקיים שכמות המים שבהם היא בלתי נתפסת ומדבריות בשטחים עצומים.

טיולים למשפחות

טיולי הספארי פופולריים מאד בשנים האחרונות וזו הסיבה שמשפחות רבות נהנות מטיול הכולל נסיעה לשמורות הללו כדי לחוות ולצפות בזמן אמת בנדידת החיות ממקום למקום, חיות גדולות ממדים כמו אריות, נמרים, זברות וג'ירפות, חיות בינוניות המצויות עם עדריהם לאורכה ולרוחבה של השמורה המדהימה ושפע של עופות מזנים שונים. מדובר בחוויה עוצרת נשימה, בהגעה למיקומים המרתקים ביותר ברחבי השמורה.

האזורים השונים ברחבי יבשת אפריקה

טיולים לאפריקה מתרכזים באזורים נגישים שיש בכל אחד מהם שפע של אטרקציות. לדוגמה בדרום היבשת אפשר ליהנות משלושת מפלי ויקטוריה העצומים על נהר זמבזי, משמורת הספארי הייחודית פארק קרוגר ומביקורים אצל שבטים פראיים בעלי תרבות אותנטית עתיקה.

במזרח היבשת, מבקרים בעיקר במדגסקר, קניה, טנזניה, רואנדה ואוגנדה כדי לצפות בחיות הפרא הרבות המשוטטות בספארי, ליהנות מהשלווה בחופים הקסומים, מבצעים טיולי טבע וטרקים בנופים מדהימים שאין להם אח ורע בכל העולם כמו בהר קניה הכולל חוויה אותנטית של ביקור בעיירות הממוקמות למרגלות ההר ולאחר מכן הטיפוס על ההר הכולל קרחונים עד ההגעה לפסגת ההר.

במערב היבשת, נהנים מהמדבריות הגדולים בעולם כמו מדבר סהרה, שאי אפשר לראות את תחילתם ואת סופם, מדובר בשטחי דיונות עצומים העוברים על פני כמה מדינות.

טיולים מאורגנים לאפריקה

לאור המורכבות הרבה של המקומות השונים ברחבי היבשת, כולל רמת המסוכנות במקצתם, מומלץ לצאת לטיולים לאפריקה מאורגנים או להיעזר בשירותיה של חברה מנוסה המתכננת ומתאמת את הטיולים על פי לוח הזמנים הנוח לטיילים.

ביבשת זו במיוחד חובה להקפיד ולהישמע לכללים, כדי לא להגיע למדינות מסוכנות או לאזורים המועדים לפורענות.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מסתכלים על צפיפות הכותנה בבד?
בבואנו לבחור מצעים יהיה עלינו לבדוק היטב מה איכות הבד. שכן בעניין מצעים המרכיב המשמעותי שמשפיע על...
קרא עוד »
מרץ 31, 2020
סקירת ענף התיירות בישראל חלק 2
מדינת ישראל היא מדינה כל כך קטנה, אבל יש בה מגוון כל כך עצום. מגוון כל כך גדול של אוכלוסיה, מגוון...
קרא עוד »
אפר 28, 2013
עיסוי אבנים חמות – מהיכן זה מגיע?
כולנו מכירים סוגים שונים של עיסויים: יש עיסוי שוודי מסורתי, יש את מי שמכיר טיפול בשם טווינה, רבים...
קרא עוד »
יול 11, 2021