קורס גלישת גלים – מתי הפעם האחרונה שעשיתם משהו בשביל עצמכם

כפרי נופש

אם אתם מרגישים שהחיים סחפו אתכם יותר מדי זמן לכיוונים לא מספקים, הגיע הזמן לקום ולעשות משהו בשביל עצמכם. אם נסחפתם הרבה זמן בשביל לרצות אחרים או ששקעתם בשעמום, אז עד כאן! עכשיו אתם רוצים ויכולים חוויה מדהימה, כיפית, מהנה ובריאה. כל זה מחכה לכם עם הים, על המים. קורס גלישת גלים במועדון הגלישה סרף סייקל, תעשו משהו בשביל עצמכם, בשביל הגוף וגם בשביל הנשמה. 

אל תעשו גלים, בואו תתפסו גלים 

לא צריך יותר מדי על מנת להצטרף לקהילה הגלישה התוססת בארץ. אם אתם רוצים קצת לשנות אווירה, להשקיע בעצמכם וליהנות, קורס גלישת גלים ייקח אתכם לחוויה בעלת עוצמה, של חופש והנאה. אל תעשו גלים, פשוט תלמדו לתפוס גלים ותיהנו מכל העולמות. פעילות דינאמית, מחזקת, תורמת לשיווי משקל ובעיקר, מהנה במיוחד. בגלישה, אין גבולות כי הים מספיק גדול ומספיק לכולם. אחרי הקורס, תוכלו לגלוש לבד, או עם חברים, וגם להכיר סגנונות נוספים (כגון לימודי סאפ, על גלשן מיוחד ובליווי משוטים). 

בואו לים הפתוח – לעוף על המים

שיעורי גלישת גלים מתאימים לכולם, ילדים, נוער ומבוגרים. כל מה שצריך זה לדעת לשחות, לאהוב ולכבד את הים ולרצות להרגיש טוב ולשפר את מצב הרוח. אי אפשר לגלוש על הגלים ולהיות מדוכדכים. אפילו אם עבר עליכם יום לא משהו ואפילו אם אולי עברתם אפילו תקופה לא פשוטה, תחושת החופש על המים תרומם לכם את מצב הרוח תיכף ומיד. אחרי קורס גלישת גלים, גם אתם תהיו חלק מקהילת הגולשים שיודעים לאלף את הגלים. העוצמה של הים מתחת לרגליים ולגלשן – גם אתם (או אתן) יכולים לעוף על המים!

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטוח נסיעות לחו"ל – על החשיבות והיתרונות
מתכננים נסיעה לחו"ל? בין אם אתם נוסעים ליעד קרוב ולזמן קצר ובין אם אתם נוסעים ליעד מרוחק ולטווח זמן...
קרא עוד »
דצמ 27, 2018
חוקרים את השטח
יציאה לטיול בחיק הטבע בלוויית חברים, בן/בת זוג או משפחה הינה אירוע מסעיר, משמח ומהנה. תמיד נחמד להכיר...
קרא עוד »
אפר 29, 2018
יאכטות יוקרתיות באילת – כך תרצו לבחור
מחפשים יאכטות יוקרתיות באילת כדי שתוכלו לקיים אירוע מאוד מרשים וחווייתי? כדי לבחור ביאכטה המתאימה...
קרא עוד »
מאי 11, 2022