5 מלונות יוקרה מומלצים

5 מלונות יוקרה מומלצים

במדינה כמו שלנו שבה הלחץ הביטחוני, הכלכלי ועוד לחצים רבים אנחנו אוהבים לנפוש הרבה במלונות יוקרה טובים ומפנקים. אפשר לראות שמדינת ישראל שופעת במלונות איכותיים ביותר, עם בריכה, עם ארוחות בוקר מטורפות, עם ספא ועוד המון אטרקציות נעימות ביותר. במאמר הקרוב ניתן לכם טעימה של חמשת מלונות היוקרה המומלצים ביותר.

מלון בראשית

בדרום הארץ, במצפה רמון על הצוק עם נוף מדהים, עוצר נשימה שוכן לו מלון יוקרה מהמם שייאפשר לכם את הרוגע, החופש וכל מה שאי פעם תבקשו בשביל להרגיש את האושר הגדול בחייכם. המלון הינו חמישה כוכבים, עם בריכה, עם ארוחות בוקר (קבלו שוברים לארוחת הבוקר), ערב וגם ישנם חדרים עם בריכה פרטית ואישית.

הרודוס באילת

אחד המלונות הכי מבוקשים בתוקפת הקיץ, החגים ואף לאורך כל השנה הינו מלון הרודוס באילת. מלון אשר יודע כיצד לפנק את אורחיו בכל טוב. המלון ידוע בארוחות הבוקר העשירות ביותר בישראל, המושקעות ביותר, המלון מחזיק בשף אישי אשר משקיע במסעדה שלו כמעט את כל חייו, רק בשביל שאורחיו ייהנו מהטוב ביותר.

מלכת שבא

אולי אחד המלונות המדוברים ביותר בישראל והמפואר ביותר הוא מלון מלכת שבא. מלון שמחזיק בתוכו בריכה ענקית, קניון, שירותי ספא, ארוחות גורמה מהמפוארות ביותר בארץ. המלון נחשב למלון 5 כוכבים פלוס, כלומר הוא מעל מלונות רגילים של חמישה כוכבים. במלון ישנם 481 חדרים, ממוקם על שפת הלגונה, בסמיכות לטיילת, עם חוף פרטי של המלון, מה שמאפשר ליהנות מרוגע אמיתי ושקט.

>קבלו קופונים לאקסקייפ רום נחשבים בישראל!

מלון דן אילת

אחד המלונות היותר ותיקים אך שומר על יוקרתו לאורך שנים רבות, הוא מלון דן אילת. המלון כולל בתוכו 375 חדרים וסוויטות, ומעוצב על ידי המעצב אדם טיהאני אשר ידוע בכל העולם כמעצב על של בתי מלון. בבית המלון ניתן ליהנות מכל טוב, בריכה, שירותי ספא, אוכל גורמה, מגרשי סקווש וכל מה שאי פעם חלמתם בשביל לחוות חווית חושים מושלמת.

מלון המלך דוד בירושלים

אחד המלונות המפורסמים ביותר בתחום מלונות היוקרה, מלון אשר מתגאה בכך שאירח אצלו אנשים חשובים, מפורסמים ופוליטיקאים רבים. במלון תוכלו למצוא כל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת ובנוסף תוכלו ליהנות מעיר הקודש והבירה של ישראל.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סאפ: 5 שיטות כיפיות ליהנות מהגלישה
אני מבין את הבלבול. איך פעילות כושר גופני יכולה להיות כיף? הרי שמירה על כושר פירושה פעילות גופנית...
קרא עוד »
נוב 19, 2018
האתר שיעזור לכם למצוא מלון כשר בחו"ל
אתם מעוניינים לנסוע לחופשה מפנקת בחו"ל אבל חוששים מכל ההתעסקות עם האוכל? אתם לא לבד! רוב הציבור...
קרא עוד »
אוק 30, 2019
הסעות לטיולים
כשמארגנים טיול מרובה משתתפים, חשוב לבחור בצורה טובה את חברת ההסעות. הסעות לטיולים שמבוצעות היטב...
קרא עוד »
ינו 20, 2021