אמסטרדם בחורף – מקומות סגורים ומעניינים להיות בהם

מחירי הטיסות יורדים וגם מזג האוויר החורפי לא אמור למנוע מכם חופשה מושלמת באמסטרדם. אז איפה ישמחו לחמם עבורכם את האווירה? הנה כמה הצעות

אמסטרדם היא מערי התיירות המובילים בעולם בגלל סיבות רבות. האווירה בעיר לא דומה לשום דבר אחר באירופה, התחושה המשוחררת מלווה את התיירים מרגע הנחיתה בשדה התעופה סכיפהול והנגישות הגבוהה של האטרקציות מקלה גם על מי שמגיע אליה בפעם הראשונה. בנוסף, ניתן לראות את הביקוש התיירותי לאמסטרדם לכל אורך השנה ובלי קשר לתנאי מזג האוויר.

החורף למשל הוא הזדמנות מצוינת להזמין טיסות לאמסטרדם ולחסוך בהוצאות גם על בתי המלון. באמסטרדם יש הרבה מקומות סגורים ומעניינים להיות בהם ללא חשש מגשם או מזג אוויר לא ידידותי, ורק צריך להכיר אותם.

מתי בפעם האחרונה הייתם במוזיאון?

הכי טוב לנצל ימים גשומים במהלך חופשה באמסטרדם בשביל לבקר באחד המוזיאונים המפורסמים של העיר. רצוי להתחיל עם הרייקסמוזיאום שהו גם המוזיאון הלאומי של הולנד ואחד החשובים בעולם, כי בו מוצגות עבודות של אמנים שכולם מכירים כמו רמברנדט ויוהנס ורמיר.

אם אתם מעדיפים דווקא את וינסנט ואן גוך, בטח כבר שמעתם על המוזיאון שמוקדש ליצירותיו בלבד ונמצא במיקום נוח גם עבור מי שמגיע לאמסטרדם בחורף. סיור בחדרי המוזיאון הוא חוויה לכל הגילאים ויש בו את אוסף היצירות הגדול ביותר של הצייר. במוזיאון קיימת רשת אינטרנט אלחוטית בחינם, קפיטריה ושירותים והוא פתוח מדי יום עד לשעה 17:00 למעט יום שישי עד השעה 22:00.

עוד מקום מעניין שכדאי להיות בו כאשר מזג האוויר באמסטרדם לא מאפשר שיטוט ברחובות העיר ובין התעלות הוא בית אנה פרנק. לא משנה כמה שמעתם או קראתם על המקום, שום דבר לא דומה לביקור בתוך במוזיאון שנמצא על גדת ההפרינסנחראכט ובקרבה יחסית לבתי המלון הגדולים של העיר. מחיר הכניסה למבוגר הוא 9 אירו, ילדים בגילאי 10-17 משלמים 4.5 אירו וילדים עד גיל 9 נכנסים בחינם.

קר בחוץ? זה הזמן לשתות בירה ולעשות קניות!

כמובן שיש גם המון דברים קלילים יותר לעשות באמסטרדם במהלך טיול חורף. מומלץ להקדיש לפחות חצי יום למרכז המבקרים של היינקן ולהגיע רעננים לטעימות סוגים שונים ומשונים של בירות. המוזיאון הוא ללא ספק חוויה לכל החושים והזדמנות טובה לראות איך מייצרים את המשקה המפורסם. בנוסף, חוויית היינקן מתגאה בכך שהיא מאפשרת למבקרים להתנסות בעצמם בערבוב וטעימה של המשקה גם לפני הבישול.

לבסוף, את הימים האחרונים של החופשה החורפית באמסטרדם ניתן להעביר בבתי הכלבו הגדולים והמחוממים. בקניון מגנה פלזה מציעים לכם 3 קומות עם מבחר של חנויות ממותגות, ובמרכז הקניות De Bijenkorf ליד כיכר דאם יש אפילו מסעדה עם תצפית מרהיבה.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיולים כשרים בהודו
לקיחת חלק בטיול אשר כולל מסע אל עבר נופיה המרהיבים של הודו זוהי חוויה שניתן לחלום עליה ללא הפסקה. בין...
קרא עוד »
אוג 29, 2017
אטרקציות לילדים בחופשה משפחתית
הקיץ בפתח ואיתו החופש הגדול הארוך והמאתגר. בכל שנה, כל ההורים מחפשים דרכים להתמודד עם החופש הארוך...
קרא עוד »
יונ 29, 2014
טיול קיצי בג׳יפ ממוזג בין נופים מרהיבים
הנופים המרהיבים של גאורגיה, אשר נקראה עד לא מזמן גרוזיה, מהווים יעד עוצר נשימה בעבור חובבי טבע ואנשים...
קרא עוד »
יול 04, 2021