אטרקציות שאסור לפספס בים המלח

אטרקציות שאסור לפספס בים המלח

אזור ים המלח הינו אתר תיירות, נופש ומרפא פאר אקסלנס וישראלים וזרים רבים מגיעים אליו לחופשות ארוכות הנמתחות לפחות מספר ימים. אחת הבעיות שאפיינו את האזור הוא העדר אטרקציות בכמות הולמת למבקרים, ובעיקר, לילדים ולמשפחות. אחד הפתרונות לבעיה כזאת נוצר על ידי הקמת מתחם מיוחד המכיל אטרקציות בים המלח להנאת המשתמשים בהם. כך, ניתן ליהנות גם מהן בנוסף לשחייה בים, לשימוש בבריכה שבמלון, למתקני הספא שבו, וכן, לטיולי ג'יפים למסלולי הליכה ולפעילויות אחרות המאפיינות את האזור. ניתן לגוון ומדי פעם לצאת מהמלון להתרעננות מעט שונה וייחודית. 

בתי קולנוע

אחת האטרקציות המובילות בישראל ובעולם כולו היא צפייה בבתי קולנוע 7 מימדים. הצפייה בהם משלבת אפקטים מיוחדים של מים, רוח, עשן, ארומה ועוד. הכיסאות נעים על פי עלילת הסרט ומעת לעת צפויות הפתעות נחמדות או מבהילות מעט אשר מעשירות את חווית הצפייה וגורמות לצופה להרגיש חלק מהסרט. ניתן למצוא סרטים בנושאים שונים כולל אימה, הרפתקאות, ילדים ועוד. הסרטים מתאימים לכל המשפחה והינם קצרים. כך, שניתן לשלב צפיות במספר סרטים בחברה  משפחתית מורחבת או מצומצמת.

לייזר טאגמשחק משימות שבו כל משתתף מקבל רובה לייזר ואפוד. הוא נכנס לתוך מבוך חשוך ועתידני ומנהל קרבות מול יריבים. האווירה בו מחשמלת ומלווה במוזיקה סוחפת. פגיעה ביריב צוברת נקודות. המשחק נערך לאורך 15 דקות והינו רב חושי. בסופו ניתן לראות את התוצאות ולהכריז על המנצח. החוויה היא משפחתית, קבוצתית, או בין חברים ואחים ונחשבת למיוחדת מאוד. מומלץ להגיע אל המתחם לפחות פעם אחת בעת החופשה כדי ליהנות מחוויות נוספות מעשירות. בכל אתר יש צוות עובדים היכול לייעץ, לסייע, להדריך ולפתור בעיות שונות הצצות מעת לעת כך שתוכלו להיות בטוחים כי תמצאו בקלות דברים לעשות בים המלח וליהנות מחופשה מושלמת.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ארונות הזזה VS ארונות עם דלת נפתחת
החלטתם לקנות ארון חדש? מעולה. עכשיו, כמו כולם אתם מתלבטים האם לקנות ארון הזזה או דלת נפתחת. מצד אחד...
קרא עוד »
נוב 21, 2020
פרויקטים מעניינים בירושלים ששווה להכיר
במהלך השנים, התפיסה של ראשי רשויות מקומיות השתנתה. אם בעבר, הגישה של מרבית ראשי הערים היתה, שהמדינה...
קרא עוד »
אפר 13, 2017
אטרקציות בצפון – מוסיפות לכם המון
אטרקציות מגוונות בצפון הפסטורלי הירוק מחליטים על נופש בצפון? כדאי שתתכננו היטב את הלו"ז כי הוא הולך...
קרא עוד »
ינו 21, 2020