קורא ברקוד – לחסוך זמן בקופה ולשפר את חווית הלקוח

קורא ברקוד – לחסוך זמן בקופה ולשפר את חווית הלקוח

קורא ברקוד הינו בעל חשיבות עצומה בקיצור זמני התורים. יותר מכך, הוא מספק רישום מדויק של מחיר הפריט ללא טעויות העלולות להיגרם בעת הקלדה ידנית. הוא כמובן, נפוץ, בחנויות בגדלים שונים אבל עושים בו שימוש במחסנים ועוד. ניתן למצוא שולחניים ונייחים שדרכם מעבירים את המוצרים. אלו נועדו לעבודה אינטנסיבית בסופרמרקטים וחנויות בהם יש תנועת קונים ערה. אחרים הם ידניים, לרוב בצורת אקדח, ואותם מעבירים על המוצרים. הם טובים לחנויות קטנות, למחסנאים ולמקומות בהם יש צורך בתפעולם הגמיש. ההחלטה על רכישתו נעשית על פי צרכי השימוש, טווח ומהירות קריאה, עמידה בפני נפילות ורמת אבטחה וכדומה.

טכנולוגיה ייחודית 

ברקודים הם קודים מסחריים בצורת קווים ישרים ומקבילים שמסמנים אותיות וספרות מקודדות. הסורקים יודעים לתרגם אותם לשפת מחשב וכל המידע הנותר בהם מודפס על חשבוניות, קבלות, תעודות משלוח ומסמכים אחרים בקטגוריה הנ"ל. קיימים סורקים/קוראים שפועלים בטכנולוגיות שונות. כך באמצעות לייזר, על ידי קרניים בצבע אדום המסוגלים לצלם את המידע ולתרגמו, יש אחרים שמצלמים את הקווים ואז מפענחים את תוכן  התמונה. כל אחת מהשיטות האלו היא טובה.

ברקודים שונים

קיימים ברקודים מסוגים שונים. חד מימדיים, דו מימדיים, QR ועוד. ההבדל בין כל אחד הוא  בכמות המידע הנצבר בהם ובתכונות המעשירות את ביצועיהם. מסמנים אותם במקום בולט על המוצר או על העטיפה שלו, ועינית המותקנת בתוך המכשיר קולטת ומפענחת אותם. אין ספק שהשימוש בהם מקל ביותר על הקופאיות המבצעות את מכירת המוצרים או השירותים, וכמובן, מעשירות את חווית הרכישה והקניה. מומלץ לכל מי שזקוק לרכוש קוראי ברקוד המשווקים על ידי חברות ידועות והמיוצרים על ידי חברות בינלאומיות בעלי מוניטין. מידע נוסף באתר https://www.barakk.co.il/

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתכננים טיול מרובה משתתפים? קחו כריכים!
כריך בריא הוא דבר בסיסי וחשוב כי תזונה נכונה במיוחד בימים ארוכים ועמוסים אם זה בעבודה או בלימודים....
קרא עוד »
פבר 21, 2015
המדריך שלך למילוט אוסטרלי: מי צריך (ולא צריך) לנסוע
תכנון טיול לאוסטרליה הוא סיכוי מרגש עבור מטיילים רבים, הנמשך על ידי הנופים האייקוניים, חיות הבר...
קרא עוד »
פבר 26, 2024
איך מסתכלים על צפיפות הכותנה בבד?
בבואנו לבחור מצעים יהיה עלינו לבדוק היטב מה איכות הבד. שכן בעניין מצעים המרכיב המשמעותי שמשפיע על...
קרא עוד »
מרץ 31, 2020