אביזרים לקמפינג – מה נחוץ ומה פחות?

לפני שיוצאים לטבע, לבלות בשמורות, לחצות נחלים, לראות את הפריחה מקרוב, כדאי להתכונן כמו שצריך. אז בלי הקדמות מיותרים נמשיך אל אביזרים לקמפינג, מה באמת צריך לקחת ועל מה אפשר לוותר. 

מה שצריך ללינה בחיק הטבע 

את הכרית הרכה מהבית לא בטוח שתצטרכו בטבע, אבל שק שינה איכותי ואוהל, בהחלט כן. אם אתם לא רוצים לחטוף הצטננות או עקיצות של יתושים, אוהל איכותי יהיה בשבילכם לבית חמים ונעים ומוגן. חוץ מזה, כדאי להביא תרסיס נגד עקיצות וליתר ביטחון, ערכה מוצלחת של עזרה ראשונה. 

קצת אור – זה נחוץ

לא בטוח שתצטרכו להביא אתכם ארגז כלים מאובזר לטבע, אבל כלי בסיסי כמו אולר או לדרמן מוכיח את עצמו כיעיל בהמון סיטואציות. חוץ מזה, טוב שיהיה בהישג יד פנס אחד לפחות. בתוך האוהל או מחוצה לו, כשהחושך יורד הפנס יעזור להדליק מדורה או לאתר את השביל שבו רציתם לטייל עם צאת הכוכבים. 

מה שצריך לבישול בשטח 

מטבח שדה מאוזר במלואו לא באמת צריך, אבל אביזרים לקמפינג שיאפשרו לכם לבשל בשטח, בהחלט נדרשים. מנגל וגזייה וגפרורים, אל תשכחו אותם בבית. אם אתם ממש רוצים לבשל על אש פתוחה, הביאו גם סיר גדול ודי הרבה מים לבישול. כמו כן מרק או תבשילי שטח אמיתיים, הולכים נהדר יחד עם סט מאובזר של תבלינים. ואל תשכחו צידנית עם קרחומים.  

תרמיל גב וכובע 

תרמיל ובו מפת שבילים או מדריך צמחים יכולים להועיל אם אתם רוצים לשלב סיור חינוכי בקמפינג. משקפת איננה שייכת לרשימה של אביזרים לקמפינג מהסוג ההכרחי, אבל כובע וקרם הגנה בהחלט צריכים להיות אתכם. נעלי בית גם הן לא ממש חובה, אבל נעליים נוחות וסגורות ילוו אתכם נאמנה. מידע נוסף באתר https://north.see2buy.com/

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים – המקום המתאים לזוגות אוהבים
אחד ממקומות הנופש המובילים עבור זוגות אוהבים הוא הצימרים. משהו בשילוב של האווירה הרומנטית, המחיר...
קרא עוד »
יול 20, 2020
אמסטרדם בחורף – מקומות סגורים ומעניינים להיות בהם
מחירי הטיסות יורדים וגם מזג האוויר החורפי לא אמור למנוע מכם חופשה מושלמת באמסטרדם. אז איפה ישמחו לחמם...
קרא עוד »
נוב 26, 2017
נופש בורונה באיטליה – דברים שכדאי להכיר
כולם אוהבים חופשות. כולם אוהבים אוכל איטלקי – אז מדוע לא לנסוע לאיטליה? אפשר לנסוע לחופשת במגף...
קרא עוד »
יול 29, 2015