טיסות זולות

הרבה אנשים שלא טסו בתקופת הקורונה מוצאים את עצמם מתעניינים בטיסה לחו”ל אחרי הרבה זמן שהם לא טסו. ענף התעופה חוזר לעצמו, הרבה יעדים נפתחים מחדש וזה טבעי שהביקוש לטיסות גדל מאוד. אבל כמו בכל דבר, כשיש ביקוש גבוה כך גם המחירים עולים ואנחנו יכולים לראות שיש להרבה יעדים טיסות שהן לא כל כך זולות. אבל יחד עם זאת, ישנם יעדים שתוכלו למצוא אליהם טיסות זולות ותוכלו גם למצוא טיסות זולות ליעדים היקרים יותר, רק צריך לדעת היכן ואיך למצוא את אותן טיסות זולות.

איך מוצאים טיסות זולות?

יש כל מיני דרכים למצוא טיסות זולות. אחת הדרכים היא לחפש טיסות דרך חברות לאו קוסט שבהן ניתן למצוא טיסות זולות במיוחד. אבל אתם צריכים לבדוק מה הכרטיס כולל. ברוב חברות הלאו קוסט הכרטיס לא כולל כבודה ואתם תצטרכו להוסיף תשלום נוסף על מזוודה.

דרך נוספת היא באמצעות קונקשיין. טיסות ישירות יהיו בדרך כלל יקרות יותר לעומת טיסות קונקשיין, כלומר טיסה שהיא דרך שדה תעופה נוסף ששם עושים עצירה לזמן מסויים וממשיכים ליעד שלכם. צריך לקחת בחשבון שטיסות קונקשיין יהיו ארוכות יותר וייקח לכם יותר זמן להגיע ליעד שלכם.

עוד דרך למצוא טיסות זולות היא באמצעות אתרים שבהם יש אפשרות לבצע השוואה בין מחירי טיסות של מדינות ירוקות ושמאתרים לכם את הטיסות הזולות יותר.

מתי הכי טוב למצוא טיסות זולות?

יש זמנים שנחשבים כזמנים עם ביקוש רב יותר לטיסות לעומת זמנים אחרים ולכן הם הטיסות באותם זמנים יהיו יקרות יותר. למשל אם מדובר על סוף שבוע, או אם מדובר על שיא עונת התיירות ביעד מסויים. אתם גם יכולים לבדוק אם יש חגים מקומיים וחגים מסויימים ביעד שאתם טסים אליו. במועדים אלו יהיה יותר עומס של תיירים ויותר ביקוש ולכן הטיסות יהיו יקרות יותר. 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך לדעת על השכרת רכב בארצות הברית
השכרת רכב בארצות הברית היא תעשייה פורחת. ישנן חברות השכרת רכב רבות המציעות רכבים חדשים ומשומשים כאחד,...
קרא עוד »
מאי 25, 2023
חדרים אינטימיים לפי שעה בבאר שבע והסביבה
היום ניתן למצוא לא מעט חדרים אינטימיים לפי שעה בבאר שבע והסביבה. ניתן למשל למצוא חדרים יוקרתיים, אשר...
קרא עוד »
אפר 22, 2018
איזה מסמכים להביא לראיון בשגרירות לצורך הוצאת ויזה לארה"ב?
בשעה טובה ומוצלחת הגעתם ליעד האחרון במסע שלכם בדרך אל הויזה המיוחלת. השלב האחרון שבסופו במידה ותעברו,...
קרא עוד »
דצמ 09, 2017