טיפוס בג'בל ראם – לחוות את ירדן המאתגרת

טיפוס בג'בל ראם

אם אתם אוהבי אתגרים וטיפוס הרים – אתם בוודאי מחפשים בכל פעם את ההרפתקה הבאה ואת המקום מושלם שתוכלו לטייל בו וכמובן לבצע בו טיפוס הרים שכולל נופים מרהיבים, חווית אקסטרים, וטיול מאתגר ורצוף חוויות.

אחד הטיולים שנחשב לטיפוס מאתגר ומושלם הוא טיפוס בג'בל ראם בירדן. אבל מה אפשר למצוא בחוויה כזאת? הכל על טיפוס בג'בל ראם בהמשך.

טיפוס בג'בל ראם – ירדן כמו שלא חוויתם אותה אף פעם

גבל ראם הוא מסלול טיפוס יפה מרהיב ונחשב מהטובים ביותר, לא רק בארץ אלא בעולם כולו. בטיפוס זה שאינו נחשב קל, אפשר לטפס במקומות מאתרים עם מסלולים מדהימים וליהנות מנופי המדברים המקסימים תוך התבוננות בנופים עוצרי נשימה.

במקום התרגשות רבה בעיקר כאשר מגיעים אל פסגת ג'בל ראם שגובהה הינה 1754 מטרים. הר זה הינו ההר השני בגובהו בממלכת ירדן. בטיפוס על ההר ניתן לחוות מצוקים מרהיבים שנפרסים על מאות מטרים!

בנוסף, במקום היסטוריה מרתקת שמספרת על בדואים מקומיים שטיפסו בעבר לחלק העליון של ג'בל ראם על מנת לצוד יעלים. במסעם מצאו הבדואים מסלולי טיפוס מדהימים מעברים שונים שניתן לצלוח בקלות, אך הם כאלה שלעיתים נראים בלתי אפשריים ומקוון נקיקים צרים אותם אפשר לעלות תוך כדי הרפתקת הטיפוס.

תצפיות מרהיבות בג'בל ראם

טיפוס בג'בל ראם כולל חוויה שכולה אקסטרים כאשר תוך הטיפוס אתם נהנים מנופים מרהיבים, בעלי חיים שחיים בסביבה הטבעית שלהם, נקיקים צרים ופסגות שישי לכבוד. הנופי הם נופי דמויי נופי הנגב ואילת, כאשר הגלישות והחווית מתרחשות בקניון מרשים ועוצר נשימה.

כמה ימים אפשר ליהנות מהחוויה בג'בל ראם?

חווית טיפוס באזור זה יכולה להמשך שלושה ימים מדהימים של הרפתקאות טיפוס ומחנאות. כאשר אתם רוצים להגיע למסע כזה חשוב להיות מלווים בשוטר ומדריך טיולים ירדני. בנוסף, על מנת לצאת לטיול זה יש למצוא חברות המתמחות בטיפוס הרים בכל רחבי הארץ. בכך תוכלו לצאת להרפתקה הטובה ביותר והמוצלחת שתוכלו לחוות.

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חבילות נופש לאיסטנבול – איך לבנות חבילה מוצלחת?
איסטנבול היא מקום נהדר לטייל בו. בעיר יש את כל הדברים שהייתם רוצים ביעד לחופשה. עם זאת, יש לזה מחיר....
קרא עוד »
מרץ 14, 2023
טיול שביל ישראל בארץ
אם אתם כמו רוב האנשים, סביר להניח שגם לכם לפעמים מתחשק לעזוב הכל ופשוט לטוס כמה שעות לחו"ל ולרבוץ...
קרא עוד »
אפר 02, 2015
עיצוב מלונות – יוקרה במחירים שפויים
האורחים שמגיעים אל בית המלון מבקשים להרגיש כמו בבית, אך הם מצפים למצוא חדרים מפוארים הרבה יותר מאלו...
קרא עוד »
פבר 10, 2013