נוסעים לחופשה? מומלץ לבדוק את העיניים לפני כן!

1000

כל מי שנוסע לחופשה, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל – ומתכנן לשלב גם נהיגה, מוטב כי יבצע בדיקת ראייה ובדיקת עיניים באופן כללי – על מנת שלא יהיו בעיות במהלך החופשה.

אז איך בוחרים אופטומטריסט מומחה? ריכזנו כמה טיפים, לשימושכם.

איך בוחרים אופטומטריסט מומחה?

העיניים שלנו הם בין האיברים הכי חיוניים וחשובים עבור כולנו. עידן המסכים גורם לרבים מאיתנו לחוש הרעה בחדות הראייה, ולכן רבים מאיתנו, כבר בגיל צעיר זקוקים להרכיב משקפי ראייה. אנשים שסובלים מליקויי ראייה מבינים את החשיבות של בעל מקצוע אשר יידע לאבחן בצורה המדוייקת, המקצועית והאיכותית ביותר את המספר שלהם ויחד עם זאת, ייבנה עבורם את המרשם ויסייע להם לבחור את העדשה, המסגרת או העדשות שיתאימו להם בצורה מושלמת. במאמר הבא בחרנו לספק לכם מספר טיפים בכדי שתוכלו לבחור את האופטומטריסט המומחה שיתאים לצרכים שלכם.

נסיעה נעימה!

נסיעה נעימה!

רישיון עסק מטעם משרד הבריאות ורישיון אופטומטריה

כאשר אתם נכנסים לחנות משקפיים או מעבדה, חייב להופיע לנגד עיניכם רישיון עסק ויחד עם זאת, האופטומטריסט שאתם בוחרים חייב גם הוא להיות מוסמך לבצע בדיקות ראייה, לאבחן ולהתאים לכם את המרשם. אנשים שזקוקים לעדשות מסוג מולטיפוקל, המאופיינות כבעלות מספר מוקדי ראייה, חייבים לבחור אופטומטריסט בעל ניסיון מקצועי, שכן דרושה מומחיות ייחודית להתאמת עדשות מסוג זה.

מכשור טכנולוגי

הקדמה הטכנולוגית לא מפסיקה להפתיע, וגם בתחום זה, מדי יום, משתכלל הציוד איתו מבצעים את הבדיקה. וודאו שאתם מגיעים למעבדה איכותית. אל תתביישו, מדובר בבריאות שלכם ואיכות הראייה העתידית שלכם, לכן שאלו את האחראי עם איזה ציוד משתמשים במעבדה. תוכלו לקרוא קצת על מכשור מסוג זה באתרי אינטרנט מקצועיים בכדי לקבל מושג.

מחיר

יש כמה פקטורים אשר משפיעים על המחיר הסופי שתשלמו. הראשון שביניהם הוא המיקום של החנות או המעבדה. עסקים הממוקמים באזורים ששכר הדירה גבוה, חייבים לקחת בחשבון נושא זה ולכן אתם עלולים להיות אלה שמשלמים על כך. בנוסף, רמת המקצועיות, הותק והניסיון של האופטומטריסט גם הם פקטור לקביעת המחיר. בסופו של דבר, גם  המרשם, סוג העדשות והמסגרת שתבחרו ישפיעו על המחיר. אנחנו טוענים שמה שעולה עכשיו בזול, עלות לעלות לכם אחר כך ביוקר, ולכן אל תנסו להוזיל את העלות על ידי בחירה של אופטומטריסט פחות מנוסה, אלא תוכלו לנסות להוזיל את קנייה העדשות אם תבחרו במעבדה הממוקמת מחוץ לעיר.

לסיום, בין אם אתם מחפשים אופטומטריסט לביצוע בדיקת עיניים, זאת משום שאתם חשים כי חלה הרעה בחדות הראייה שלכם או בין אם אתם מעוניינים להחליף את האופטומטריסט הקיים שלכם, נסו להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים. המלצות מפה לאוזן הן ההמלצות הטובות והאיכותיות ביותר, זאת משום ש׳אין חכם כבעל ניסיון׳.

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חולמים על חופשה בגליל המערבי?
בשנים האחרונות, ישראלים רבים מחפשים מקום לחופשה אשר יהיה מדהים, נוח, זול, קרוב למרכז, ויחד עם זאת ייתן...
קרא עוד »
יונ 15, 2016
בודפשט עם משפחת בנאי
משפחת בנאי הינה משפחה ישראלית בעלת שורשים הונגרים. מדובר על משפחה שמתמחה בתחום של הדרכת קבוצות...
קרא עוד »
יול 05, 2020
איך צימרים יכולים להוזיל לנו עלויות?
תוהים איך בדיוק שהות בצימר יכולה להוזיל לכם משמעותית את העלויות בחופשה הקרובה? ובכן, התשובה לכך...
קרא עוד »
יונ 19, 2019