טסים עם חברים? למה כדאי לשקול שירות הסעות לשדה התעופה?

אז הנה סוף סוף התאגדתם ביחד, החברים הכי טובים, לאחר שתכננתם את טיולכם במדויק, הרי אתם יודעים בדיוק אלה יעדים בחו"ל מעניינים אתכם. כאן נכתוב על טסים עם חברים? למה כדאי לשקול שירות הסעות לשדה התעופה?

רכב פרטי אחד ואולי אף יותר

תלוי כמה חבר'ה נוסעים לטיול, הרי ברוב המכוניות הפרטיות בארץ יש מקום לחמישה אנשים, שניים מקדימה ואחד מאחורה, אולם מה קורה אם מדובר על קבוצה של חברים, כמה בדיוק רכבים תצטרכו? בהחלט רעיון לא טוב, מה עוד שמחנים אותם בחניון היקר של נתב"ג.

הצעה טובה בהרבה

והיה ואתם קבוצה של חברים, ואינכם מעוניינים להגיע  עם כמה רכבים פרטיים ולאחר מכן לחפש אחד את השני, הרעיון הטוב ביותר הוא לשקול שירות הסעות לשדה התעופה.

מדובר במוניות גדולות, מתאימות למספר לא מועט של אנשים, ויהיה די ויותר מקום לאחסן את המזוודות והתיקים. איזה כייף זה לנסוע במונית, לשוחח אחד עם השני, לעשות צחוקים, אתם בהחלט תרגישו נטולי דאגות.

הזמינו עכשיו מונית לנתב"ג משחף מוניות>>>

הגעה לשדה התעופה

בנוסף, והיה ותבחרו בחברת הסעות בעלת ניסיון רב בתחום, אין ספק כי הנהג ידע בדיוק מתי כדאי לכם לצאת מביתכם, וחשוב לדעת כי נקבע שיש להגיע לנתבג שלוש שעות לפני הטיסה.

אין סיכוי להיות תקועים בפקקים, זוהי הדרך הנוחה ביותר שתמצאו, והנסיעה איננה יקרה, הרי כל נוסע ישלם מכיסו הפרטי, יותר זול מאשר להגיע עם הרכב לשדה התעופה, הרי לא יהיו לכם גם הוצאות על דלק.

מה חשוב?

תוצע לכם מונית גדולה, מרווחת, נוחה מאוד, עם נהג בעל סבלנות רבה, איש מקצוע שגם יעזור לכם לסדר את החפצים בתא המטען, כך שלא תיווצר צפיפות ובלגן.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 דברים מעניינים לעשות בזנזיבר
עד לא מזמן זנזיבר הייתה מילה שנשמעת כמו יעד מסתורי ורחוק שרבים לא הכירו אותו. בשנים האחרונות האי...
קרא עוד »
ינו 01, 2019
מדוע חשוב לעשות ביטוח נוסעים לחו"ל?
מזה שנים לא יצא לכם לנסוע לחו"ל ואתם רוצים להיות בטוחים שהנסיעה המשפחתית הקרובה שלכם תהייה מוצלחת? אם...
קרא עוד »
מרץ 27, 2014
לאיזו מדינה באירופה צריך ויזה ETIAS?
משנת 2021 האיחוד האירופי הולך להחמיר את תנאי הכניסה שלו מצד מדינות רבות, כאשר יחול צורך באישור ויזה ETIAS,...
קרא עוד »
ספט 22, 2021