ביטוח רפואי בהודו

ביטוח רפואי בהודו

ביטוח רפואי בהודו

מהו למעשה ביטוח רפואי?

כאשר אנו נפצעים או נחלים בארץ, אנו פונים אל קופת החולים או את בית החולים. מי מממן לנו את הטיפול בקופות חולים או בית החולים? למעשה בארץ יש לכל אזרח ביטוח רפואי מטעם קופות החולים וביטוח לאומי.

חשיבות הוצאת ביטוח רפואי לפני טיול בהודו:

כאשר מטיילים בהודו, אין כיסוי רפואי מטעם המדינה לטיפול רפואי בהודו. שירותי הרפואה הממשלתיים בהודו אינם מפותחים במיוחד, ולכן תיירים בהודו יעדיפו להשתמש בשירותי רפואה פרטיים מפותחים יותר, אך עלותם יקרה בהרבה יותר.

לכן חשוב לפני טיול בהודו להוציא ביטוח רפואי להודו. הוצאת הביטוח נעשית לרוב על ידי סוכני ביטוח פרטיים. הייתרון בסוכן ביטוח פרטי, הוא הוצאה מהירה של עלות כיסוי הטיפול הרפואי בעת הצורך. כדאי לקחת סוכני ביטוח שטיילו בהודו, ומכירים את שירותי הרפואה ההודית.

תנאי המחייה בהודו ירודים מאוד, וכן תנאי ההיגיינה. התחלואה בהודו גבוהה מאוד, ויש בהודו מגיפות שאין אותם בארץ. כאשר לוקחים סוכן ביטוח שטייל בהודו, אזי הסוכן ביטוח ידע לכוון אתכם מהם המחלות והמגפות הנפוצות בהודו שחובה לכלול בביטוח.

חיילים משוחררים יכולים לקבל ביטוח רפואי במחיר מוזל מאוד. למידע נוסף על ביטוח רפואי לחו"ל.

בכל מצב חירום ניתן להתקשר עם חברת הביטוח, ולהתייעץ עמם.

על אילו סעיפים מומלץ לתת תשומת לב מיוחדת בעת הוצאת הפוליסה?

מומלץ לא להסתמך על פוליסות ביטוח שמציעות חברות האשראי, משום שהן משמיטות סעיפים חשובים שהם קריטיים בעת הצורך. יש לזכור שאף הביטוח המשלים של קופות החולים לא יכסה עלות טיפול רפואי בעת טיול בהודו.

לשם הוצאה של פוליסת ביטוח איכותית, מומלץ להתייעץ עם מכרים שטיילו בהודו ולבקש מהם רשימה של מחלות אפשריות, ומהם סוגי הספורט האתגרי הנפוצים בהודו.

חשוב לשים לב מה סכום ההשתתפות העצמית בכל סעיף וסעיף. ייתכן וסכום ההשתתפות העצמית יהיה שונה מסעיף לסעיף.

חשוב לסכם מראש את אורך פוליסת הביטוח. אסור שיתרחש מצב בו המטייל נשאר בהודו כאשר מסתיימת הפוליסת ביטוח, משום שאז המטייל אינו מכוסה. לחברות הביטוח יש מסלולים שונים עם אורך שונה לכל מסלול.

את פוליסות ביטוח ניתן לחלק לסוגים שונים. חשוב להתאים את סוג פוליסת הביטוח לפי תוכן הטיול. אילו פוליסות ביטוח רפואי בהודו ניתן להשיג?

  • פוליסת חילוץ– פוליסה זו מאפשרת כיסוי מלא של הוצאות צוות חילוץ בעת הצורך. כאשר נוצר חוסר קשר עם המטייל, חברת הביטוח תכסה עלות מסוק וצוות חילוץ.
  • כיסוי לפציעה בעת ספורט אתגרי– כאשר בוחרים בפוליסה זו, יש לכלול בה את כל סעיפי הספורט המתוכננים. אם מבצעים ספורט אתגרי שלא כלול בפוליסה ונפצעים במהלך הספורט, לא יהיה כיסוי על הטיפול הרפואי.
  • כיסוי טיסת חירום לארץ– יש לדאוג לכיסוי רפואי במקרה של טיסת חירום לארץ, וכן כיסוי להמשך של אשפוז וטיפול רפואי בארץ.
  • ביטוח תרמילאים- זוהי פוליסת ביטוח המתאימה למטיילים הנוסעים לטיול תרמילאים לתקופות ארוכות. פוליסה זו כוללת כיסוי של פגיעות אפשרויות במהלך הטיול להודו, ובמיוחד מפני סכנות העומדות בפני תרמילאים. פוליסה זו כוללת הוצאות של משלחת חיפוש, את הוצאות הטיסה והשהייה של המשלחת, ואת עלות ההטסה לארץ של הנפגע.

קיראו גם על – עבודה בחו"ל.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אטרקציות לילדים בבורגס – מהן האפשרויות?
מעוניינים ליהנות יחד עם הילדים בבורגס ומחפשים אחר אטרקציות לילדים בבורגס שיהיו מושלמים לחופשה הבאה?...
קרא עוד »
יול 12, 2021
אוהל אינדיאני – הלהיט הבא!
אנחנו חבר'ה של 10 אנשים, פעמיים-שלוש בשנה יוצאים לקמפינג חווייתי ומאוד אוהבים את האווירה, גם חברים...
קרא עוד »
פבר 18, 2014
ויזה ESTA: גילוי היתרונות
כשמדובר בנסיעות בינלאומיות לארצות הברית, המערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) במסגרת תוכנית ויתור...
קרא עוד »
דצמ 27, 2023