איך מסתכלים על צפיפות הכותנה בבד?

מצעים

בבואנו לבחור מצעים יהיה עלינו לבדוק היטב מה איכות הבד. שכן בעניין מצעים המרכיב המשמעותי שמשפיע על האיכות הוא צפיפות הכותנה בבד. אמנם ככל שהאריג יהיה צפוף יותר, גם המחיר שלו יהיה גבוה יותר. אבל אם אנחנו מחפשים לרכוש מוצר איכותי שעובר כביסות יפה, בלי להישחק תוך תקופה קצרה, יש חשיבות רבה לעניין זה. כך אנחנו יכולים להיות בטוחים כי המצעים עתידים להגיב יפה לכביסות, ולשמש אותנו לאורך שנים ללא נזקים ומראה בלוי, ראו דוגמא.

בודקים את צפיפות הכותנה

החלטתם לרכוש מצעי כותנה? רוצים להיות בטוחים שהמוצר הינו מוצר איכותי? לא מספיק לבדוק את הרכב הבד ולוודא כי הוא אכן מיוצר ממאה אחוז כותנה. כי לצד נתון זה יש לבדוק את צפיפות הבד. יש אריגי כותנה שאכן מכילים רק כותנה, אבל האריגה דלילה מאוד. לפיכך ניתן לבדוק את הנתון הזה במספרים. המספר מלמד אותנו מהי כמות החוטים שמכיל כל אינטש של האריג. המספר המקובל הוא 150 חוט. אמנם יש גם מצעים באיכות נמוכה מזו, וחשוב לשים לב לכך. כי מצעים כאלו עתידים להתבלות עד מהרה. כמו כן יש מגוון מצעים יוקרתיים שצפיפות החוט שלהם תהיה גבוהה יותר. מצעים איכותיים במיוחד יגיעו גם לשלוש מאות חוט.

איך בודקים?

כאשר אנו רוכשים מצעים אנחנו צריכים לדעת לקרוא את האותיות הקטנות, בדקו כאן. כמו שבודקים את הרכב הבד כך יש לבדוק גם את צפיפות החוט. הנתון הזה רשום על האריזה של המצעים. בנוסף יש מילים שמגדירות את רמת הצפיפות – מוסלין, פרקל ולקשורי. המונחים הללו יעזרו לנו לבחון את רמת איכותם של המצעים ואת העמידות שלהם לאורך זמן. כך נוכל לדעת אילו מצעים אכן יחזיקו מעמד יפה, ישמרו לאורך שנים וישרתו אותנו בנאמנות רבה.

חנות איכותית עם מבחר מוצרים

כדי לבחור את המצעים האיכותיים והטובים לכם, חשוב כי תכירו חנות מצעים אמינה בעיניכם. חנות בה יש שפע של מצעים במגוון רחב. כך תוכלו להתרשם ממצעים בטווח מחירים רחב, ולבחור לכם את המצעים האיכותיים והמתאימים לכם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול מאורגן בלתי נשכח לדרום אמריקה
דרום אמריקה נחשבת לאחת היבשות המעניינות ביותר שיש בעולם. ארצות כמו ארגנטינה, צ'ילה, פרו או ברזיל הפכו...
קרא עוד »
יונ 28, 2018
סנפלינג בדרום – המקומות הטובים ביותר
אולי במחשבה ראשונה זה נשמע לכם קצת מופרך, אך באזור הדרום תוכלו למצוא מסלולי סנפלינג מדהימים! אומנם...
קרא עוד »
אוק 20, 2019
איך תמצאו עבודה בחו"ל?
רבים חולמים על מעבר לחו"ל, אולם אחד המרכיבים העיקריים שיש לאשרר הוא מציאת העבודה בחו"ל. ישנם תחומים...
קרא עוד »
יול 29, 2015