תכשיטים ליהודים מחו"ל – אפשר להזמין אונליין

תכשיטים כחול לבן

ארץ ישראל היא מוקד משיכה עבור דתות ותרבויות שונות, והיא מכילה מרכזים חשובים וסמלים אשר מהווים מקור משיכה עבור מאמינים רבים.

עבור יהודים החיים בארצות אחרות, ישראל היא משענת ומקור של מסורת ושורשיות, ולכן יהודים רבים מגיעים לביקורי מולדת, ומחפשים אחר דרכים לקחת איתם משהו מהארץ איתם. תיירים אוהבי ישראל או יהודים, אינם חייבים למצוא דילים ברגע האחרון על מנת לטוס לישראל ולחזור עם "שלל" כחול-לבן. ניתן להזמין תכשיטים ישראלים באינטרנט ולקבל במשלוח עד הביתה.

תיירים נתקלים לרוב במזכרות שאנו רגילים לראות בכל אתרי התיירות, והן מהוות פתרון מצוין עבורם ועבור ישראלים המחפשים מתנות למי שאינו מתגורר בארץ. אך לעתים אנחנו מחפשים משהו שהוא קצת יותר אישי ומיוחד למישהו שאנחנו מעריכים, ורוצים להעניק לו מזכרת שהיא גם שימושית וגם מרשימה. באתר By Nature Jewellery, תוכלו למצוא למשל קטגוריה של תכשיטים עשויים Silver & Gold ובה מבחר עשיר של תכשיטים מרשימים בעבודת יד.

געגועים הביתה

תכשיטים בעלי אופי יהודי משלבים בין הזיקה שחשים יהודים החיים בחו"ל כלפי הארץ, ובין חפץ שהוא שימושי ואסתטי. הם מתאימים במיוחד כאשר מחפשים מתנה כדי להעניק למישהו שחשוב לנו באמת, והם יקרי ערך מבחינה כספית ומבחינה רגשית. לרוב, תכשיטים בעלי אופי מסורתי או דתי עשויים מתכות יקרות המדגישות את הערך החשוב שיש לתכשיט. לעתים משובצות בהם גם אבני חן, אשר מאדירות אותם אפילו יותר. יהודים המתגוררים בחו"ל ירגישו געגועים ואהבה לארץ בעת שיענדו את התכשיט, וישמחו להשאיר אותו קרוב לליבם.

אילו סמלים יהודיים ניתן למצוא על תכשיטים?

שרשראות, צמידים, עגילים או טבעות נושאים סמלים יהודיים שונים, אשר לכל אחד מהם פרשנות ומקורות אחרים:

  • מגן דוד – סמל אשר נקשר לתרבויות שונות אך בעיקר למסורת היהודית, ומשמעותו נמצאת במספר הקודקודים שלו – שישה קודקודים המסמלים חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד ויסוד. החלק העליון של הסמל מוקדש למי שקיבל עליו את כל ששת המידות, והוא המלכות – הכתר.
  • חי – נראה בעיקר על תליונים ומתייחס גם למשמעות המילולית של "חיים", וגם לערך הגימטרי 18, אשר יש לו משמעות רוחנית ביהדות (ומכאן המנהג להעניק מתנות בכפולות של 18).
  • רימון – בעל שתי משמעויות, סמל לשפע (ריבוי הגרעינים) יחד עם סימן לענווה (הפנימיות העשירה החבויה במעטה צנוע).
  • פסוקים מהתנ"כ – לעתים תכשיטים מעוטרים בחריטה של פסוקים בעלי משמעות כמו "אשת חיל מי ימצא". באמצעותם ניתן להקדיש מתנה אישית במיוחד.

יהודים המתגוררים בחו"ל מחפשים דרכים ליצור קשר, ולהחזיק בביתם הרחוק משהו מן המסורת היהודית. תכשיטים הם חפץ קטן ויקר ערך, היכול להעניק להם את תחושת הקרבה אל הארץ. עצם היותם קטנים, תכשיטים יכולים להיות עלינו בכל רגע מבלי להכביד ולהיות מורגשים, כך שאנחנו יכולים לשאת איתנו את מה שיקר וחשוב לנו.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אטרקציות בגליל העליון – מה מומלץ לעשות?
אם אתם מתכננים יום כיף, פעילות גיבוש לעובדים או אפילו סופ״ש רומנטי עם בת הזוג, לא תתאכזבו מההחלטה שלכם...
קרא עוד »
מאי 17, 2022
נופש בברצלונה עם טיול מאורגן – נהנים מכל העולמות
דמיינו לעצמכם חופשה בברצלונה הצבעונית והתוססת. ברצלונה, אחת הערים היפות בספרד ובאירופה בפרט, היא יעד...
קרא עוד »
מאי 08, 2013
נחש צפע קטן האם הוא מסוכן כמו הנחש הבוגר?
עליכם להבין שאם אתם לא רוצים לפגוע בעצמכם, אז כאשר יוצא לכם להיתקל בנחש צפע, ואין זה משנה גודלו, אז...
קרא עוד »
יונ 18, 2019