האם בטוח לעשות ביטוח באמצעות פספורט קארד?

ביטוח Passport Card

 

ביטוח הוא עניין רציני מאוד, וזה נכון לא רק לגבי ביטוח בריאות, רכב, דירה או חיים, אלא גם כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחול. הסיטואציה היא מאוד פשוטה: אתם עוזבים את גבולות המדינה, נוסעים אל מעבר לים, לארץ זרה, שפה זרה, תרבות זרה, הרחק מהחברים, המשפחה וכל מה שמוכר לכם, ושם כבר לא חלים עליכם הביטוחים שרכשתם פה בארץ, למעט ביטוח נסיעות שדאגתם לרכוש לפני הנסיעה. בדיוק מהסיבה הזאת, אתם רוצים לוודא שאת ביטוח הנסיעות אתם רוכשים אצל חברת ביטוח חזקה ויציבה, שתוכל לספק לכם מענה בכל מצב ומצוקה. השאלה היא האם פספורט קארד היא חברה כזאת?

טיולים

פתרון טכנולוגי יוצא דופן

ובכן, פספורט קארד  ( Passportcard ) היא חברה המבוססת על טכנולוגיה חכמה, המאפשרת לכם לקבל את כספי הביטוח במקרה של אירוע ביטוחי, כבר כאשר אתם נמצאים בחו"ל, ומייד לאחר קרות האירוע הביטוחי, כך שתוכלו לטפל בדברים בצורה יעילה, ולהמשיך בטיול כמתוכנן. את זה עושה החברה באמצעות כרטיס passportcard מגנטי אותו תקבלו לפני שתעזבו את גבולות הארץ. אלא שמעבר לעניין הטכנולוגי והפתרון החכם והיעיל, פועלת החברה בגיבוי מלא של חברת ביטוח גדולה ויציבה.

מגובה בחברת ביטוח חזקה ואיתנה

הפתרון של פספורט קארד הוא פתרון חכם, אך הוא לחלוטין לא מוצר הביטוח אותו אתם רוכשים. את הביטוח אתם רוכשים מחברת ביטוח גדולה, מוכרת, בעלת איתנות פיננסית כמו כל חברת ביטוח אחרת, כך שאתם בהחלט יכולים להיות רגועים בכך שבכל מקרה ביטוחי, תוכלו לקבל את המענה הטוב ביותר, ובמקרה זה גם בזמן אמת. כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם מוקד פניות הפתוח מסביב לשעון, ובתוך זמן קצר הכרטיס שלכם יוטען בסכום הכסף הנדרש, ואתם תוכלו להשתמש בכסף לכל צורך שיתעורר.

שילוב של נוחות ובטחון

רכישת ביטוח חייבת להתבצע תחת השיקול של יציבות חברת הביטוח, ואין שום ציפייה מאף אדם לרכוש מוצר ביטוח רק בגלל שהוא חכם, אך אם מדובר במוצר שהוא גם חכם וגם בטוח כמו כל מוצר ביטוח אחר, הרי שזה הוא בהחלט הביטוח הטוב ביותר לכל נסיעה לחו"ל.

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שקי שינה למטיילים – למה חשוב שהם יהיו איכותיים
כאשר אנחנו נמצאים בשטח אנחנו רוצים שכאשר נלך לישון השינה שלנו תהיה הכי טובה והכי נוחה. ובכול כאשר...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
טיול מאורגן לקרנבל בריו
טיול מאורגן לקרנבל בריו זה בדיוק מה שכל אחד צריך, על מנת לרומם מעט את מצב הרוח, לצאת מהשגרה ולנסות משהו...
קרא עוד »
נוב 17, 2017
וילות נופש בצפון
אנשים אשר נוסעים לטייל בצפון מחפשים מקומות לינה ואירוח שבהם הם יוכלו לשהות בזמן הטיול או הנופש שלהם...
קרא עוד »
דצמ 23, 2022