מחירי צימרים יוקרתיים בישראל

הזמנה של צימר יוקרתי עבור חופשה מעת לעת היא צורך חשוב ומהותי עבור כל זוג, כדי לצאת מהשגרה וליהנות מחופשה לאור מרוץ החיים היום יומי. 

העלויות של צימרים יוקרתיים 

בצימרים יוקרתיים יש כמה דרגות של מחירים אשר נובעים מרמת האבזור, הריהוט והעיצוב של כל אחד מהצימרים היוקרתיים הללו, המיקום, הגודל שלהם ואם מדובר בחופשה באמצע השבוע או בסוף השבוע. המחירים באמצע השבוע הם בדרך כלל נמוכים יותר מאשר בסוף השבוע.. 

העלות של צימרים יוקרתיים לשני לילות מתחילים בסדר גודל של כ – 2,000 ₪ ומגיעים עד 5,500 ₪ במתחמים שהם יוצאי דופן במראה וברמת האבזור שלהם. המחירים הממוצעים לצימרים איכותיים שממוקמים מול נופים מרהיבים הוא סביב 3,500 ₪. 

אבזור בצימרים יוקרתיים 

צימרים יוקרתיים רבים מותאמים לזוגות בלבד וזאת כדי שבני הזוג ייהנו מהשקט ומהשלווה של החופשה, ללא קולות של משפחות, חברים וילדים ברקע. לכן בעלי צימרים רבים בנו מתחם של צימר אחד או של כמה צימרים אשר מרוחקים זה מזה ויש פרטיות לכל זוג.

כמו כן ברוב הצימרים היוקרתיים יש בריכת שחייה גדולה ונוחה בחצר, אפשר להשתכשך במים הצלולים, לשחות וליהנות מזמן איכות עם בקבוק יין משובח. במרפסת, בחצר או בתוך הצימר יש בדרך כלל גם ג'קוזי מעולה ורחב ממדים. נוח מאד לשהות בו וליהנות מזרמי המים החמים, אשר מסייעים מאד לשחרור השרירים ולרוגע מקסימלי.

עיצוב הצימר היוקרתי 

בכל אחד מהצימרים הוקדשה חשיבה רבה ונבחר קו עיצובי יפהפה ויוצא דופן. לכן בני הזוג הנים מאד מהמראה הכללי וגם מהרמה הגבוהה של האבזור כמו מיטת קינג סייז רחבה, כל הפריטים הנחוצים הקיימים בחדר האמבטיה, ערסל נהדר בחצר ועוד. למידע נוסף הפסגה

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יזמות עסקית בקיבוץ – טיפים
יזמות היא אחד מהתחומים הללו שמאפיינים כל כך את החברה הישראלית. אנחנו אנשים ששואפים כל הזמן לחדש...
קרא עוד »
יונ 29, 2021
בחירת שירות הסעות: עובדות חובה לדעת מפתיעות
בחירת חברת הסעות כוללת יותר מסתם מציאת הסעה. מדובר בהבטחת בטיחות, נוחות ואמינות. בעוד שגורמים נפוצים...
קרא עוד »
ינו 08, 2024
נוסעים לטיול של אחרי צבא? מה כדאי לבדוק לפני?
עשרות אלפי צעירים ישראלים יוצאים מדי שנה לטיול אותו לא ישכחו לעולם. טיול אחרי צבא הפך כבר מזמן לסמל...
קרא עוד »
נוב 26, 2015