השקעות נדל"ן בגרמניה – כל מה שצריך לדעת

השקעות נדל"ן בגרמניה – כל מה שצריך לדעת

גרמניה היא ללא ספק אחת המדינות הטובות ביותר להשקעה כיום עבור יזמים מכל העולם ולא רק מישראל. אנשים רבים ראו בגרמניה כבר במהלך ולאחר המשבר הכלכלי ב2008 כהזדמנות השקעה במדינה חזקה שבה המציאות הכלכלית היא איתנה, יציבה וההשקעות סולידיות ויציבות בהתאם. כיום השקעות נדל"ן בגרמניה פופולריות מאוד אולם חשוב לדעת היכן להשקעה, באיזה אופן, כמה ועם מי לעבוד. כאשר יש לכם את הידע המתאים תוכלו ליהנות מהשקעות נהדרות עם תשואה נהדרת ועלייה בערך הנכס לאורך השנים.

להשקיע לפי מודל השקעות נכון:

חשוב שיהיה לכם מודל השקעות נכון. זה שלנו למשל הוא השקעה במדינות ליברליות ועשירות, כאלה שההשפעות הפוליטיות בהן לא יפריעו ליציבות הנכסים שלנו. כמו כן חשוב לעבוד עם חברות ישראליות מובילות ואיכותיות הפועלות ממדינת היעד ויכולות לנהל את הנכסים שלנו וכמובן עומדות בסטנדרטים שלנו. לבסוף כמובן גם להתפרס על כמה חברות כאלה וכמה מתחמים גיאוגרפיים שבהם אנו רוצים להשקיע.

היכן כדאי להשקיע בגרמניה?

לאחר בדיקות מעמיקות של ענייני הגיאוגרפיה, שיקולים מיקרו כלכליים ושיקולים נוספים בחרנו במחוז נורדריין וסטפאלייה שבמערב גרמניה. המחוז מכיל 21 מתוך 50 הערים הגדולות בגרמניה. התשתיות באזור מתקדמות מאוד ומעניקות גישה לכל הערים הגדולות כולל ערים גדולות במדינות הגובלות עם המדינה. מיליוני תושבים עם ביקוש הולך וגובר לעזור. מעמד ביניים יציב כולל ערים עם אוכלוסייה עשירה ועמידה מאוד מה שמשפיע כעת על עליה בערך הנכסים של הערים הסמוכות. 

במה נרצה להשקיע?

אנו למשל משתפים פעולה עם חברות ישראליות מקומיות בפרויקטים מתקדמים של מקבצי דיור למגורים (מספר בניינים) לעסקאות של עד 6 שנים. בניינים במצב טוב שעוברים השבחה ב2 מעגלים, הגדלת ערך הנכס ומעבר תהליך של פרצלציה לדירות בודדות מה שמאפשר למכור אותן כדירות בודדות ולהגדיל את הערך של העסקה. אזור דיסלדורף הנחשב לאזור נהדר.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מסתכלים על צפיפות הכותנה בבד?
בבואנו לבחור מצעים יהיה עלינו לבדוק היטב מה איכות הבד. שכן בעניין מצעים המרכיב המשמעותי שמשפיע על...
קרא עוד »
מרץ 31, 2020
אטרקציות באילת
אם יש דבר מדהים שנוסעים לחופשה באילת זה האטרקציות הכייפיות שמציעה העיר אילת.  אם בא לך נופש בראש טוב...
קרא עוד »
ינו 26, 2016
אביזרי סקס שניתן לקחת איתך לכל מקום
לא בא לך לשים מזוודה שלך דילדואים? האם ידעת שיש לא מעט אביזרי סקס קומפקטיים שאפשר לקחת בתיק או...
קרא עוד »
מאי 11, 2022