מלון בוטיק תל אביב

מלון בוטיק תל אביב

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשמוע יותר ויותר את הביטוי, מלון בוטיק, בפרט כשמדובר על תל אביב. מלונות כאלה פזורים במקומות שונים, בדרך כלל מדובר על מקומות אטרקטיביים, בין אם זה שדרות רוטשילד, רמת החייל, נמל תל אביב ורחוק הירקון וכן באזור נווה צדק.

הרעיון של מלון בוטיק תל אביב, הוא לספק לאורחים חוויה ייחודית, יוצאת דופן שהם לא יכולים למצוא בשום מלון אחר ובשום מסגרת אירוח אחרת. ההבדלים בין מלונות בוטיק לבתי מלון רגילים, יכולים להיות הבדלים של שמיים וארץ, למרות שהרבה פעמים אנשים לא בהכרח מבינים או שמים לב להבדלים האלה. יש שיטענו שמדובר בהבדלים שמיועדים לנפח את המחיר של השכרת חדר בתל אביב, אך זה לא מדויק, שכן מי שבוחר להגיע אל מלון בוטיק, יודע שהוא ייהנה מחוויה שהוא לא יוכל למצוא בשום מקום אחר ויקבל אפשרויות שונות ומגוונות שאין בשום בית מלון אחר.

מה מציע מלון בוטיק בתל אביב?

ראשית, בדרך כלל מדובר על בתי מלון עם כמות מאוד קטנה של חדרים. סביר להניח שלא נמצא כאן יותר מעשר-עשרים חדרים. הרעיון הוא שהאורח ייהנה משקט, שלווה, פרטיות, לא משהו המוני ולא משהו גדול, הוא לא יצטרך להתמודד כאן עם עשרות אורחים כמו במקומות אחרים.

שנית, הוא ייהנה מחדר בעיצוב מיוחד, מודרני ומרשים, הוא ייהנה משלל מכשירי חשמל ואמצעים שונים בחדר, מה שיהפוך את השהייה שלו להרבה יותר נעימה ומיוחדת.

שלישית, הוא יוכל ליהנות כאן מארוחת בוקר וארוחות בכלל ברמה גבוהה. הרבה פעמים מלונות בוטיק מחזיקים בתי קפה ומסעדות ברמה גבוהה, שם האורחים יכולים לקבל ארוחה טובה, בפרטיות מרבית.

ארבע, המיקום של המקומות מלמד לא מעט על האיכות שלהם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מצעי סאטן – לאיזה חדרים הם מתאימים?
מצעי סאטן הם בחירה יוקרתית ואלגנטית שיכולה להעלות מיידית את המראה והתחושה של כל חדר. המרקם החלק...
קרא עוד »
אוג 24, 2023
נופש בברצלונה עם טיול מאורגן – נהנים מכל העולמות
דמיינו לעצמכם חופשה בברצלונה הצבעונית והתוססת. ברצלונה, אחת הערים היפות בספרד ובאירופה בפרט, היא יעד...
קרא עוד »
מאי 08, 2013
כל מה שרציתם לדעת על נופש לציבור החרדי
צמאים לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לבלות ביחד, לנוח ולחזור עם טעם של עוד? אם כך, ברור מדוע אתם מתלבטים, כי...
קרא עוד »
אוג 14, 2018