תיירות ונופש – ללכת על חבילת הכול כלול או כל שירות בנפרד?

תיירות ונופש

אחת השאלות שרוב הישראלים המעוניינים לצאת לחופשה שואלים את עצמם בהקשר של תיירות ונופש היא האם כדאי להם לרכוש חבילת נופש הכוללת טיסה, מלון, ההעברות ואולי אפילו פינוקים ואטרקציות בתוך המלון עצמו מה שנקרא: פנסיון מלא או אולי שווה לבחור בכל אחד מהדילים בנפרד כלומר להזמין טיסה בנפרד, מלון בנפרד ולשלם על ההעברות בנפרד ועל כל האטרקציות גם כן בנפרד. וכמובן שאם מדובר על חופשה בסגנון של צימר בדרום הסיפור לגמרי משתנה.

אז בואו נסתכל רגע על היתרונות אל מול החסרונות של תיירות ונופש כדיל הכולל את הכול, לעומת חבילה בהתאמה אישית.

  1. מחיר – אין בכלל ספק שכאשר אנו בוחרים בדיל שכולל גם טיסה, גם מלון וגם ההעברות אנחנו חוסכים כסף. חברות תיירות בישראל עושות כל מה שהן יכולות במטרה למכור חבילות כאלה משום שבסופו של דבר הן מרוויחות ככה הרבה יותר. ברוב המקרים כאשר נבחר לפרק את החבילה ולבנות אותה בעצמנו נשלם בין 25-35 אחוזים יותר בהשוואה לחבילה הבנויה מראש. כן ניתן להוזיל את החבילה אם נבחר לתכנן את החופשה כמה שיותר זמן מראש ולהזמין את המלון ואת הטיסות מבעוד מועד.

  2. גמישות בזמנים- החיסרון של חבילה כלולה הוא בתאריכים. לרוב חברות התיירות והנופש יבחרו עבורנו את התאריכים וזה בעצם מונע מאיתנו להיות גמישים ולבחור את זמני החופשה בעצמנו. לעומת זאת, כאשר אנו בונים לעצמנו את החבילה, אין לנו בעיה לבחור את הזמנים בעצמנו אבל שוב חשוב לזכור שזה בא לידי ביטוי גם במחיר.

  3. גמישות ביעדים – שוב היתרון בא כאן לטובת החבילה המפורקת. כשמדובר בחבילות הכול כלול, אנחנו צריכים להתגמש וללכת על היעדים שקבעו עבורנו. כמובן שמי מאיתנו שיש לו תקציב קצת יותר גבוה זוכה כי הוא יכול לאפשר לעצמו חבילות ביעדים ממש שווים, כמו למשל הפסח הזה, כשהחלו למכור טיסות וחבילות תיירות ונופש למאוריצוס.
אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הערכת ההמלצה לקנות בגדים באינטרנט
בעולם המהיר והמקושר הדיגיטלי של היום, מגמת רכישת הבגדים באינטרנט תפסה אחיזה יוצאת דופן. שינוי זה...
קרא עוד »
דצמ 30, 2023
פרטנר חבילות גלישה בחו"ל Always On
כאשר אתם נוסעים לחו"ל אתם רוצים לבצע את כל הבירורים לגבי הוזלת העלויות הנוגעים לטיסה, מיסים, נסיעות...
קרא עוד »
יונ 04, 2017
נעלי נייק ללא שרוכים – נוחות מושלמת
נייקי חוללה מהפכה בתעשיית ההנעלה עם הנעליים החדשניות שלה ללא שרוכים, המציעות שילוב מושלם של סגנון...
קרא עוד »
יול 26, 2023