מהן הדרכים השונות להגיע לנמל התעופה?

הסעות לשדה התעופה

אתם כבר מתכננים היטב את הנסיעה הקרובה שלכם לחו"ל, וכמובן שכל נסיעה-  בין אם זה למטרות נופש, ביקור משפחתי, עסקים, לימודים או כל מטרה אחרת – עוברת קודם כל בנמל התעופה. כמובן שעוד לפני הטיסה עצמה, אתם צריכים להחליט כיצד אתם מגיעים בכלל לנמל התעופה.

יש כיום כמה דרכים שונות שמאפשרות לכם להגיע לנמל. אנו נסקור את כל הדרכים, ונסביר מה היתרונות והחסרונות בכל דרך, כדי שתוכלו לבחור את הדרך הנוחה ביותר עבורכם.

 

כל השיטות האפשריות להגיע לנמל

  • עם הרכב שלכם – דרך אחת היא כמובן להגיע לנמל עם הרכב הפרטי שלכם שאתם נוהגים בו. היתרון בשיטה הזו הוא שאתם לא צריכים להיות תלויים באף גורם – לא בחבר ולא בתחבורה ציבורית. אתם תצאו בשעה שאתם רוצים, ואתם שולטים לגמרי במצב. זו שיטה מצוינת שמתאימה למשל למשפחות – כאשר ממילא כל בניה המשפחה לא יכולים לנסוע עם חברים אחרים ברכבים כי אין מקום לכולם, וממילא כולם נוסעים – אז כבר מגיעים ברכב הפרטי. עם זאת כדאי קודם כל לזכור שהפתרון הזה מתאים למי שבכלל יש לו רכב פרטי. כמו כן, יש לזכור שאתם תצטרכו להשאיר את הרכב בחניון ולשלם כסף עבור השהות שם, ואתם גם לא בטוחים לגמרי האם החניון מוגן מפני פריצה.
  • עם רכב של חבר – דרך נוספת היא לבקש טובה מבחר או קרוב משפחה שיקפיץ אתכם לנמל. ברמת העיקרון זו השיטה הנוחה ביותר – היא לא עולה לכם כלום, אתם מגיעים במהירות, ולא צריכים לדאוג לרכב. החיסרון כאן הוא שלא לכולם יש בדיוק חבר שפנוי להסיע אותו או קרוב משפחה. כמו כן, יש אנשים שאולי ייאותו להקפיץ אתכם לנמל בשעה 8 בערב – אבל אם אתם צריכים להגיע לנמל בשעה 4 לפנות בוקר, האפשרות הזו מצטמצמת באופן משמעותי.
  • מוניות לנתב"ג – דרך נוחה מאד להגיע לנמל, היא בעזרת מוניות לנתב"ג. היתרון הוא שאת המוניות אפשר להזמין מכל מקום בארץ, לא משנה האם אתם גרים באילת, בחיפה, בתל אביב, בירושלים או בכל מקום אחר. מוניות נתב"ג אף יכולות לצאת בכל שעה ביממה, ולהביא אתכם ישירות עד לכניסה לנמל. כמובן שהשירות של מוניות לנתב"ג הוא שירות שניתן תמורת תשלום, וככל שהמרחק גבוה יותר, והשעה נחשבת בעייתית יותר (שעות הלילה וכו') המחיר עולה – אך כאמור, מדובר על שירות נוח מאד, שתמיד זמן עבורכם. אל תשכחו שכדאי להזמין את המונית מראש, בהנחה שמדובר על שעות הלילה או לפנות בוקר. כמו כן – אפשר להזמין כמובן גם מוניות גדולות אם אתם מגיעים כקבוצה גדולה, עם הרבה מטען וכו'.
  • אוטובוסים ורכבות – כמובן שאפשר להסתייע בנדבך נוסף של תחבורה ציבורית, ואלו הם האוטובוסים והרכבות. היתרון כאן הוא במחיר הזול יחסית, ובכך שאתם לא צריכים כאמור לבקש טובה מאף אחד וגם לא לשלם עבור חניונים. עם זאת, כדאי לזכור שזו הדרך המסובכת ביותר להגיע לנמל התעופה. אוטובוסים יכולים להיות מאספים וארוכים אמד במסלולים שלהם, הרכבת נוטה לצערנו להיתקע – והדבר עלול להוביל לכך שאתם תגיעו לנמל באיחור ניכר ממה שתכננתם. כמו כן, האוטובוסים והרכבות אינם פעילים בשבתות ובחגים, כך שאפשרות זו נפסלת אם הטיסה שלכם היא בזמן זה.

 

ועכשיו אם מבינים היטב את המצב

כעת, קל להבין מהן כלל האפשרויות הפתוחות עבורכם כדי להגיע לנמל התעופה. כמובן שלכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה, וחשוב להבין שלפעמים כדאי גם להתנסות בפתרונות אחרים – שתגלו שהם יעילים הרבה יותר ממה שחשבתם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עוד לא מאוחר לצאת לחופשה
החופשה הבאה מהעבודה כבר עוד רגע כאן, וכל החברים מסביב מתחילים לקשקש על היעד הבא שאליו הם טסים. חלק...
קרא עוד »
ינו 17, 2016
מזג האוויר בסיני – מה חשוב לדעת
אם אתם מתכננים לטייל בסיני בתקופה הקרובה, אך עניין מזג האוויר זה משהו שמטריד אתכם רבות, עליכם פשוט...
קרא עוד »
ינו 02, 2017
טיפים חשובים לטיולים בדרום הארץ בעונת השיטפונות
אין עונה יפה יותר לטיולים בדרום הארץ כמו עונת השיטפונות, וכל מי שכבר ביקר במקום בעונה הזאת יודע לומר...
קרא עוד »
נוב 18, 2016