איזה שיש מתאים לאמבטיה?

שיש לאמבטיה

השימוש בשיש לחדרי האמבטיה הוא אידיאלי משום שהשיש הוא מאוד עמיד ומסיבה זו ניתן לנקות אותו בקלות. חדר האמבטיה באופן טבעי הוא אזור שתדירות הניקיון שלו היא גבוהה ולכן חשוב שהשיש יתנקה בקלות. יתרון נוסף בשיש הוא העמידות שלו לטמפרטורות גבוהות ונמוכות ולכן השיש הוא הבחירה האידיאלית לחיפוי האמבטיה.

בחירת שיש לפי סגנון העיצוב

קיימים מספר סוגים של שיש לאמבטיה וסגנונות עיצוביים ולכן כדאי לשאול את עצמכם איזה מראה תרצו לשוות לחדר האמבטיה שלכם. השיש משווה לחדר האמבטיה את המראה הכולל שלו. יש כאלו המעדיפים מראה כפרי וחם, ויש כאלו המעדיפים מראה יוקרתי או מבריק במיוחד.

שיש מסוג אבן קיסר

אבן הקיסר תספק לחדר האמבטיה מראה יוקרתי עם גוון צבע מדויק בהתאם לבחירה שלכם. אבן הקיסר תספק מראה אחיד ועמידות בפני שריטות. היא תחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות קדימה.

חדר אמבטיה כהה עם שיש גרניט

שיש הגרניט מגיע בגוונים כהים ולכן הוא מתאים לחדרי אמבט שבהם יתר העיצוב מתכתב עם הגרניט הכהה. ליצירת מראה אמבטיה אלגנטי וכהה מומלץ לבחור את שיש הגרניט.

חדר אמבטיה כהה עם שקיפות

שיש האוניקס שהוא הצעיר יותר מבין סוגי השיש הקיימים הוא שיש שמתאפיין במידה מסוימת של שקיפות ומסיבה זו ניתן לשלב מאחורי האריחים גופי תאורה. שיש האוניקס, בדומה לאבן הקיסר, מאפשר לבחור מגוון רחב מאוד של צבעים. שיש האוניקס מתאים לאלו שמחפשים עיצוב שונה וייחודי יותר מהעיצובים המוכרים לנו עבור האמבטיה.

לצד בחירת סוג השיש מומלץ מאוד גם לבחור ספק שמציע לכם הדמיה של חדר האמבטיה, בהתאם לשיש שבחרתם על מנת שתוכלו להתרשם מן המראה הכולל באופן המוחשי ביותר ללא הפתעות. ראו דוגמה באתר שיש ניר צבי!

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיולים מאורגנים לארה"ב החוף המערבי
אם אתם מחפשים טיול אטרקטיבי וייחודי בחול, אשר תוכלו ליהנות בו ממרחבים פתוחים, נופים מרהיבים ואתרים...
קרא עוד »
יול 26, 2017
מטוס פרטי להשכרה – תגיעו אל היעד בנוחות מרבית
לא מוכנים להגיע אל היעד הקרוב שלכם עם טיסה מסחרית? ובכן, במצב כזה אתם יכולים לבחור מטוס פרטי להשכרה...
קרא עוד »
פבר 21, 2021
טיולים מודרכים במרכז – בואו להכיר את המרכז מקרוב עם מורה דרך
סביר להניח שאתם שומעים את המשפט טיולים מודרכים במרכז עולות לכם אסוציאציות דומות – גוש דן הסוערת...
קרא עוד »
מאי 10, 2016