באיזו עונה הכי כדאי לטוס לדובאי

מזג האוויר בדובאי

בחודשים האחרונים יצא לכם לדבר עם לא מעט חברים שהיו בדובאי? החלטתם גם אתם לנסוע אל היעד החדש הזה שלא יצא לכם לראות מעולם? אתם צודקים, ואין ספק שזו הולכת להיות חוויה שלא תשכחו כל כך מהר. 

מתי לנסוע? 

אחת מהשאלות החשובות ביותר שחוזרת אצל מי שרוצה לנסוע לדובאי, מן הסתם, היא מתי הכי כדאי לנסוע. האמת היא, שבבואנו לענות על השאלה באיזו עונה הכי כדאי לטוס לדובאי אנחנו רואים שצריך להכיר לרגע את האקלים באזור. כפי שאתם בוודאי יודעים, דובאי נמצאת בחצי האי ערב ויש לה שתי עונות עיקריות מבחינת אקלים: קיץ וחורף. לכן החודשים המומלצים ביותר לחופשה כזאת הם אפריל ואוקטובר, שכן אז מדובר על סוג של עונות מעבר. מצד שני, אנחנו רואים שאת דובאי פוקדים תיירים מכל העולם בכל עונות השנה, כך שלא משנה מתי תיסעו, כי בכל מקרה זו הולכת להיות חוויה נפלאה. 

בדקו מה מזג האוויר בדובאי >>

באיזה הרכב כדאי לנסוע? 

מעבר לכך שאתם בוודאי מחפשים תשובה לשאלה באיזו עונה הכי כדאי לטוס לדובאי, אתם בוודאי תוהים גם את מי כדאי לקחת אתכם לחופשה הזאת. חשוב להבין: דובאי זה מקום מקסים של נופש נהדר. לכן, בין אם תיסעו לשם רק שניכם ובין אם תיקחו אתכם גם את הילדים, זו הולכת להיות חופשה חלומית. מה שכן, רצוי פשוט לעצור תחילה ולחשוב על איזה סגנון של חופשה אתם חולמים, כי כך תוכלו להחליט את מי לקחת אתכם. 

האם זו חופשה יקרה? 

מוטרדים משאלת העלויות? הסירו דאגה מלכם, זו הולכת להיות חופשה לא יקרה בכלל ביחס לאפשרויות אחרות. לכן, אם גם אתם עייפתם מהקורונה ומכל המצב, למה שלא תזמינו כרטיסים לדובאי כבר עכשיו?

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה פירוש ETIAS
החל משנת 2021 כל תייר שירצה להיכנס לגבולות אחת מהמדינות השייכות לאיחוד האירופאי, יצטרך להנפיק מראש...
קרא עוד »
מרץ 07, 2020
פעילויות גיבוש לילדים בקבוצות – לאתגר את הילדים ולהקנות להם ערכים
פעילויות גיבוש לילדים בקבוצות, זוהי בהחלט חוויה מאתגרת, נדרשת כאן עבודת צוות, הפעלות על פי גילאי...
קרא עוד »
ספט 06, 2021
טיפים להוצאת ויזה להודו
אחד המקומות האקזוטיים שקורצים ללא מעט ישראלים, מכל הגילאים, היא ללא ספק הודו. אנחנו יכולים לראות חבר'ה...
קרא עוד »
אוק 21, 2018