אילו טרמיטים נפוצים בישראל?

טיפול בטרמיטים

הטרמיטים, כאשר הם נכנסים לבית הם עלולים לגרום נזק של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים בצורה כוללת לרהיטים של הבית. היתרון הגדול שלהם הוא שהם מתרבים במהירות ומתפצלים לכיוונים שונים. חלק יכנסו לשולחן המטבח, חלק למשקופים וחלק יכנסו לחדר השינה.

הם עובדים במהירות ובשקט ומחסלים את כל מה שקורים לו "עץ" בבית ומכיל עץ. יאמר לגנותם שהם עושים עבודה יסודית ובאמת הם משאירים רק את המעטפת החיצונית של הרהיט כדי שכמובן לא תגלו אותם עד שהם יסיימו לאכול. קראו בהרחבה על טיפול בטרמיטים!

אז אילו טרמיטים נפוצים בישראל? ומה אפשר לעשות נגדם? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

הטרמיטים בישראל

בעולם יש אלפי סוגים של טרמיטים, לעומת זאת בארץ ישנם מעט יותר מ 10 כאשר המוכרים ביותר זה הטרמיט הארצי ישראלי והטרמיט הסיני.

למען האמת, לא כל כך משנה איזה סוג טרמיט יש לכם, הם עושים נזק רב בלי להתחשב בכם. ככל שלא מפריעים להם מוקדם הם מתפשטים ומתרבים לממדים שכבר אי אפשר לעצור אותם אלא אם תזרקו את כל הרהיטים של הבית.

אצל הטרמיטים יש חלוקת עבודה ברורה. ישנם הפועלים שאחראים לכרסם כל הזמן ולהתקדם כמה שיותר למיזם הבא ויש את המלכה ואת הטרמיטים שמתרבים.

האתגר שלכם כאשר יש טרמיטים הוא לזהות אותם בזמן ולהתגבר עליהם. בדרך כלל אתם תבחינו בעץ בנקבוביות קטנות וזעירות, אם התמזל מזלכם אתם תבחינו בנסורת שנושרת מהשולחן או מכל רהיט עץ אחר שיש לכם בבית.

לאחר שזיהיתם שיש לכם מכה של טרמיטים עליכם להזמין בדחיפות מדביר טרמיטים מקצועי שיעזור לכם להיפטר מהם אחת ולתמיד על ידי ריסוס של הטרמיטים ושל הביצים שלהם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מלון כשר בפאפוס
כאשר אתם מעוניינים לצאת לחופשה תחפשו לבלות במקום אשר עדיין לא ביליתם בו עד היום. בית מלון אשר מציע...
קרא עוד »
מאי 26, 2019
מתכננים נסיעה ארוכה בקיץ? מקרר יין יסדר אתכם
ישנם כאלה שדוחים ודוחים את החופשה עליה הם חולמים בגלל שהם לא רוצים להשאיר את החתול או את הכלב שלהם לבד...
קרא עוד »
מאי 17, 2015
חופשה ברגע האחרון
כולנו מחכים לרגע בו נצא לחופשה. יש היוצאים לחופשה עם יעד ותאריך מוזמן מראש ויש את הספונטניים, אשר ברגע...
קרא עוד »
ינו 17, 2012