מפת עולם לגירוד – כך תשיגו יותר חותמות בדרכון

לאחר תקופה לא קצרה ומורכבת, שערי השמיים נפתחים וכולנו ממהרים לחוות ערים ומדינות שונות ברחבי העולם, ולנסות להשלים פערים כמה שניתן. טיולים בעולם הם אטרקציה נהדרת וחובה לכל אחד – זוגות, משפחות, חברים ואפילו לבד אם רוצים לפתוח את הראש לדברים חדשים ומסקרנים יותר, וכך ליצור מעגל חברים חדש ומגוון ולפתוח לעצמכם הזדמנויות חדשות.

כדי שלא תתלבטו לאיזה יעד כדאי לטוס הפעם או שתנסו להיזכר היכן כבר טיילתם בעבר, כדאי שתכירו מפת עולם לגירוד מדליקה וייחודית שתדרבן אתכם לצאת ולמצוא הרפתקאות חדשות מסביב לעולם.

מפת עולם לגירוד – מה זה אומר?

מדובר על מפה גדולה שמציגה את כל האזורים והמדינות בעולם, אך נוסף להצגת יעדים שונים ברחבי הגלובוס היא מאפשרת גם לסמן עליה מקומות ומדינות שכבר ביקרתם בהם בעבר, זאת באמצעות מטבע גירוד ייעודי – ממש כפי שמגרדים כרטיסי הגרלות וגירוד שחושפים בפניכם פרסים, מתנות מיוחדות ודברים חדשים ומפתיעים.

באמצעות מפת עולם לגירוד תוכלו לסמן את היעדים שבהם ביקרתם בעבר, את היעדים שבהם תקרצו לבקר בקרוב ואפילו יעדים שונים ברחבי העולם ביניהם אתם מתלבטים בנוגע לטיול הקרוב שלכם בעולם.

מפת עולם שתסייע לכם למצוא את כל היעדים הכי נחשקים בעולם

נוסף לסימון של יעדים קודמים/חדשים, מפת העולם תעניק לכם מבט מלא וברור על כל היעדים בעולם שתמיד רציתם לבקר בהם. באמצעות המפה תוכלו לדעת היכן כל מדינה ממוקמת מבחינה גאוגרפית, כיצד כדאי לתכנן את הטיול שאתם רוצים לעשות ולאן עליכם להגיע כדי להשיג יותר חותמות בדרכון.

מתנה מקורית לאנשים אהובים – וגם לעצמכם!

מפת עולם לגירוד ניתנת לתלייה והדבקה על הקיר, ולכן היא גם מהווה מתנה נהדרת ומקורית לאנשים הרפתקנים שאוהבים לטייל בעולם. גם אם אין אדם קרוב שתרצו להעניק לו מתנה כזו, תמיד תוכלו להשתמש בה בעצמכם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היום שאחרי – חופשת סקי
אין כמו חופשת סקי מפנקת ומלהיבה, על מנת לשכוח מכל משבר הקורונה. אומנם מדובר על משבר שהשפיע על חייהם של...
קרא עוד »
מאי 08, 2020
מסלולי טיול לטרקטורונים בארץ
מחפשים מסלול טיול לטרקטורון או ריינג'רים? מעולה! בישראל יש מגוון מסלולים לרכבי שטח. אבל כשאתם יוצאים...
קרא עוד »
מרץ 21, 2023
חו"ל ברגע האחרון
הישראלים מאוד אוהבים לטייל ופוקדים את שדה התעופה מידי יום בנסיעות לכל העולם. נסיעה לחו"ל זו אטרקציה...
קרא עוד »
אוג 26, 2012