מה זה בדיוק אומר סים וורלד 8 לסיני? 

למרות שאנחנו חיים בעידן מאוד גלובאלי ולמרות שאפשר לקחת את הטלפון הנייד פיזית לכל מקום, לא בטוח שתרצו להגיע עם חבילת גלישה רגילה לסיני. אתם לא תאמינו כמה זה יעלה לכם בסופו של דבר אם לא תבדקו את הדברים מראש, ולכן וורלד 8 זו אופציה שאתם חייבים לקחת בחשבון. 

היכולת לשלוט בהוצאות 

אומנם זה נכון שסיני זה מקום שלרוב הכול בו ייראה לנו מאוד זול, אך בפועל, אם לא תגיעו עם חבילת גלישה נכונה, אתם תשלמו על השימוש בטלפון שלכם הון עתק. זה יכול להגיע גם לאלפי שקלים, כך שבסופו של דבר, זה עלול להיות יקר יותר מכל החופשה עצמה. לעומת זאת, אם תרכשו מבעוד מועד כרטיס world8, תוכלו להיות בטוחים שאתם שולטים בהוצאות, ולכן ברור מדוע זה כדאי. 

מה כולל הכרטיס? 

בבואכם לרכוש world 8 חשוב כמובן לבדוק מה בדיוק אתם קונים. יש אפשרויות שונות לרכישה, מבחינת מספר הGB שתוכלו לקבל וגם מבחינת המקומות בעולם שבהם תוכלו לעשות שימוש בסים הזה. וורלד 8 גם יאפשר לכם תמיכה בעברית, מספר ישראלי ועוד, כך שהשימוש בסים הזה יהיה נוח מאוד בין אם אתם נוסעים לסיני ובין אם אתם נוסעים לכל מקום אחר. 

לכמה זמן הסים הזה בתוקף? 

עוד סיבה שבגללה שווה לחשוב על וורלד8, זו העובדה שמדובר על סים עם תוקף של 4 שנים. זה אומר שתוכלו לעשות שימוש בסים הזה לא רק בחופשה הקרובה שלכם, אלא גם בעתיד אם תחליטו שאתם רוצים לחזור לסיני או לכל מקום אחר, שכן הסים מתאים למדינות רבות. אין סיבה להמשיך ולשלם הון עתק על השימוש בטלפון הנייד שלכם כשאתם בחו"ל, אז איפה כאן הדילמה? 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פרטנר חבילות גלישה בחו"ל Always On
כאשר אתם נוסעים לחו"ל אתם רוצים לבצע את כל הבירורים לגבי הוזלת העלויות הנוגעים לטיסה, מיסים, נסיעות...
קרא עוד »
יונ 04, 2017
האם בטוח לעשות ביטוח באמצעות פספורט קארד?
  ביטוח הוא עניין רציני מאוד, וזה נכון לא רק לגבי ביטוח בריאות, רכב, דירה או חיים, אלא גם כאשר מדובר...
קרא עוד »
אפר 21, 2016
קלוריד- מסעדות דגים בתל אביב
"קרפצ'יו טונה עם נגיעות עגבניות שרי ושמן זית..", "טרטר דג ים על מצע קרפציו סלק ונבטים.." – אם המנות האלו...
קרא עוד »
אפר 03, 2014