סדנאות שמרים במרכז – חוויה טעימה ומהנה

שמרים הם מרכיב נפוץ מאוד בעולם האוכל. זה גם חלק מאוד חשוב מהחיים שלנו. אנחנו יכולים למצוא שמרים כמעט בכל מנה שאנו מבשלים או אוכלים. אומנם בעבר הוסיפו שמרים לבצק לחם כדי לעודד תסיסה, אך במאפיות כיום מוסיפים שמרים כמרכיב פשוט או כמרכיב שעוזר ביצירת מאפים מסוגים שונים.

שמרים הם אורגניזם חי שיש לו את היכולת לצרוך סוכר, שבלעדיו הוא לא יכול לשרוד. בתעשיית האפייה משתמשים בשמרים ליצירת לחם ועוגות. שמרים משמשים גם להכנת בירה, ייצור יין ומשקאות אלכוהוליים אחרים. בתעשיית הייצור משתמשים בשמרים לייצור בירה, יין ומשקאות מוגזים.

מה המטרה של סדנאות שמרים?

מטרת סדנאות שמרים במרכז הן ללמד אתכם כיצד להשתמש בשמרים ויישומיו השונים במטבח ובבית. תלמדו על סוגי השמרים השונים הזמינים, השימוש בהם וכיצד להשתמש בהם במנות שלכם. ישנן שתי אפשרויות שונות להצטרף לסדנה זו: אחת שבה תלמדו כיצד להשתמש בשמרים במטבח שלכם ואחרת שבה תוכלו להתנסות בשימוש בשמרים במטבח מקצועי. נלמד אתכם איך להשתמש בשמרים להכנת לחמים, טארטים ועוד. נלמד גם כיצד להשתמש בשמרים במטבח שלך כדי ליצור מגוון קינוחים טעימים.

מה עוד מלמדים בסדנאות אפייה?

במהלך הסדנה תלמדו כיצד לשלוט בשיטות שמרים בסיסיות ולשכלל את כישוריכם בסוגי בצקים שונים וכן איך ליצור מגוון בצקים מתוקים ומלוחים במטבח שלכם. בנוסף, תלמדו על כמה מתכונים נהדרים ללחמים מסורתיים באפייה ביתית כמו מחמצת, אטריות יפניות, פיצה שום ועשבי תיבול ועוד.

סדנאות אלו הן דרך מהנה לשפר את הכישורים שלכם בתחום מכיוון שתקבלו תובנות לגבי שיטות בצק שונות והדרכים הטובות ביותר להשתמש בשמרים. בסוף סדנה זו, תהיה לך היכרות מעמיקה עם מספר סוגי שמרים תוך תחושה של שימוש מיטבי. 

מתעניינים בסדנת שמרים? הקליקו על הלינק!

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיסות זולות לפריז – איך למצוא?
כדי למצוא טיסות זולות לפריז אתם צריכים להיות ערים לשינויים במחירים במהלך העונות השונות בשנה וגם...
קרא עוד »
ינו 01, 2022
ODT למשפחות מגובשות יותר
כל אחד יודע עד כמה קשה להשקיע בחיי המשפחה בעולם המודרני. רוב האנשים מבלים את רוב היום שלהם בעבודה,...
קרא עוד »
נוב 24, 2017
5 אפליקציות שאסור לכם לטוס בלעדיהן
הטלפון הסלולארי הוא כבר ממזמן לא עוד סתם טלפון. עבור רובנו הסמארטפון הוא החבר שאי אפשר בלעדיו – זהו...
קרא עוד »
מאי 15, 2016