שיחות לחול – לא מה שחשבנו

אם יש לכם קרובי משפחה בחוץ לארץ, חברים שמטיילים בארצות רחוקות או אפילו ידידים שרכשתם במהלך הטיולים שלכם, אתם בוודאי מקפידים לשמור עמם על קשר טלפוני. במאמר זה אנחנו נספר לכם על המסלולים השונים הקיימים עבור המתקשרים לחוץ לארץ, כך שתוכלו לדעת כיצד לעשות זאת בצורה החסכונית ביותר.

אילו מסלולי שיחות לחו"ל קיימים?

  • מסלול הכולל דקות במתנה – במסגרת המסלול הזה הלקוח מקבל כמות מסוימת של דקות בחינם, ובמקרים מסוימים דקות בהנחה חלקית, בתמורה לכך שהוא בוחר לשלם תשלום חודשי קבוע. בנוסף על כך, חברות מסוימות מציעות ללקוחות חבילות אשר כוללות מבצעים מיוחדים המאפשרים להם להתקשר לארצות הכללות במבצע בעד תשלום חודשי אחיד.
  • מסלול הכולל הנחה יחסית ומבצעים – לקוחות שיבחרו באפשרות זו יוכלו ליהנות מהנחה יחסית וקבועה על כל שיחה שהם יבצעו במשך חודש נתון, וזאת בעד תשלום חודשי קבוע מראש. מסלול זה יתאים עבור אלה אשר מרבים להתקשר לחוץ לארץ.
  • מסלול לפי דקות שיחה – מסלול זה מאפשר ללקוחות לרכוש מבעוד מועד חבילה של דקות שיחה, כאשר כמות הדקות בחילה נקבעה מראש, ועליה הם משלמים תשלום חודשי קבוע. בקרב החברות השונות אפשר למצוא תעריפים שונים עבור חבילות שונות, וברוב המקרים אם הלקוח לא משתמש בדקות שהוקצבו לו לאותו חודש הוא מאבד אותן ולא יכול להשתמש בהן לחודש הבא.

מהם הסוגים השונים של תעריפי שיחות לחו"ל?

ראשית כל, חשוב לציין כי מבחינת החברות השונות אשר מציעות שירותי תקשורת לחוץ לארץ ישנם שלושה סוגים שונים של תעריפים. סוג התעריפים הראשון הוא תעריף ללקוחות שהם למעשה לקוחות של חברת התקשורת, כלומר הם לא משלמים על מסלול התקשרות לחוץ לארץ, אך יש להם קו טלפון אשר שייך לאותה חברה. לקוחות אלה, מעצם היותם לקוחות של החברה המספק את השירותים, זכאים לקבל תעריפים נוחים וזולים, לפחות ביחס ללקוחות מזדמנים, עליהם נדבר כעת.

לקוחות מזדמנים הם בעצם לקוחות אשר אין להם מנוי אצל החברה, לא בתור מחזיקי קו טלפון ולא בתור מנויים במסלול שיחות לחוץ לארץ, מה שאומר שלמעשה הם פשוט משתמשים בקידומת של החברה כאשר הם מחייגים לחוץ לארץ, וזאת מבלי להתחייב למסלול או לתנאי תשלום מיוחדים. לקוחות אלה משלמים את התעריפים הגבוהים ביותר, מפני שהם לא מתחייבים לחברה בשום דרך.

סוג התעריף הבא מתייחס ללקוחות אשר הינם מנויים על מסלול שיחות לחוץ לארץ. לקוחות אלה שייכים לחברה אשר מספקת שיחות לחו"ל, ובתור לקוחות של החברה שמנויים עם מסלול עם תעריפים מיוחדים, הם אלה שנהנים מהתנאים ומהתעריפים הנוחים והזולים ביותר.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מסעדות בירושלים – חוויה אותנטית לכל המשפחה
באזורים מסוימים בירושלים כמו העיר העתיקה ניתן ליהנות מחוויה קולינרית יוצאת מגדר הרגיל. אלו מכם...
קרא עוד »
ינו 24, 2018
3 סיבות לטוס לברצלונה
כל משפחה זקוקה מידי פעם לזמן איכות ביחד כי הרבה פעמים בחיי היום יום לא יוצא לנו בכלל לראות אחד את השני....
קרא עוד »
אוק 18, 2016
שקי שינה למטיילים – למה חשוב שהם יהיו איכותיים
כאשר אנחנו נמצאים בשטח אנחנו רוצים שכאשר נלך לישון השינה שלנו תהיה הכי טובה והכי נוחה. ובכול כאשר...
קרא עוד »
ספט 12, 2021