פעילויות גיבוש לילדים בקבוצות – לאתגר את הילדים ולהקנות להם ערכים

פעילויות גיבוש לילדים בקבוצות - לאתגר את הילדים ולהקנות להם ערכים

פעילויות גיבוש לילדים בקבוצות, זוהי בהחלט חוויה מאתגרת, נדרשת כאן עבודת צוות, הפעלות על פי גילאי הילדים, הן כוללות סדנאות, משחקי ענק, עם הרבה מאוד הומור מוזיקה, שירים, אכילת אוכל שטעים להם, כל הפעילות הינן איכותית.

לאתגר את הילדים

כאשר ילדים נמצאים בקבוצה ואינם מכירים אחד את השני טוב, זוהי הזדמנות לגבש ביניהם תוך כדי פעילות ODT לילדים שהיא מהנה, אפשר גם לארגן את הכל על פי התקציב הכספי שלכם, כך שניתן לומר כי מדובר בחוויה השווה לכל כיס.

ילדים לומדים מהי עבודת צוות

לעבודת צוות יש ערך מוסף. רק חשבו על הילדים של היום, האינטראקציה ביניהם לא אופטימאלית, לעיתים הם דבוקים שעות למסכים, וכך נמנעת מהם חוויה קבוצתית וגיבוש בין האחד לשני.

כלל המשחקים הינם בלעדיים לחברה המארגנת פעילויות גיבוש לילדים בקבוצות, לא תמצאו אותם באף מקום אחר. הם יצחקו, ישתובבו, ילמדו לחשוב מחוץ לקופסא, ושוב אסור לשכוח, זהו יום ללא מחשב, טלוויזיה וטלפונים ניידים. חוויה חברתית כמו של פעם, כשהילדים היו יורדים לשחק בשכונה. כמו כן הם ילמדו מהו שיתוף פעולה.

דוגמאות למשחקים לפעילות גיבוש לילדים בקבוצות

מוצעות סדנאות רבות, בהן הילדים גם יחשפו להומור, מוטיבציה, ויצברו אנרגיות חיוביות, הם יחזרו הביתה עייפים ומרוצים. ישנם משחקי קופסא, שחמט, בועות סבון, לגו ענק, ג'ימבורי, משחק הוקי קטן, קוביות, משחק חידת העיפרון, מגדל העיגולים, פאזל אותיות, וכן קליעה למטרה, משחקי בול פגיעה, מחילות עכבר, באולינג, קליעה לסל, חושבים שבזה זה נגמר? בהחלט לא, ישנם עוד פעילויות רבות אחרות בלינק https://www.odteam.co.il/blank-1.

עובדים על פי התו הסגול

במיוחד בימים אלה בהם וירוס הקורונה משתולל בעולם, הפעילויות נערכות על פי התו הסגול וכל המדריכים מחוסנים!

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול לפיליפינים
שמעת על איי הפיליפינים הקסומים?מחפש יעד אקוזטי ורגוע לחופשה השנתית שלך?ידעת שטיול לפיליפינים משלב...
קרא עוד »
מרץ 05, 2019
חבילת נופש ברגע האחרון
הקיץ עדיין כאן, אתם חנוקים מהעבודה והשגרה שסובבת אתכם בכל יום, הגיע הזמן להעניק לכם נופש ברגע האחרון...
קרא עוד »
אוג 26, 2012
חופשה בתל אביב ברגע האחרון
במידה והחלטת להגיע ולבקר בעיר ללא הפסקה שמוכרת לכולנו כתל אביב, חשוב מאוד שתדע מספר דברים שבעיקר...
קרא עוד »
ינו 29, 2012