סאפ: 5 שיטות כיפיות ליהנות מהגלישה

גלישת סאפ

אני מבין את הבלבול. איך פעילות כושר גופני יכולה להיות כיף? הרי שמירה על כושר פירושה פעילות גופנית מאומצת ואכילה בריאה, וזה לא נשמע כיף. אבל הגיע הזמן לשנות את הגישה. מה אם הפעילות הגופנית היומית שלכם הייתה תחביב שאתם נהנים ממנו בזמנכם הפנוי? זה היה אידיאלי. זקוקים לרעיונות? יש לי רעיון אחד טוב. עמדו על סאפ.

עמידה על סאפ היא אימון גוף מלא מעולה, כלומר, זה ספורט שעובד על כל השרירים בגוף, כולל הכתפיים, החזה, הגב, הליבה, הידיים והרגליים.

ובעוד שאתם שומרים על כושר, אתם עושים את זה בחוץ, בשמש, נהנים מנוף יפה ומהטבע, ולא מזיעים על מכשירים במכון כושר. אז מהן השיטות הטובות ביותר לשמור על כושר באמצעות אימוני סאפ? לפניכם חמשת השיטות הכיפיות של התחום.

חתירה בעוצמה גבוהה: רגעים של אושר

מספר הקלוריות שאתם שורפים על הגלשן תלוי ברמת העוצמה של התנועה שלכם. ככל שתבצעו תנועות מהירות ומורכבות יותר, כך האימון שלכם יהיה טוב יותר. אימון סאפ בעוצמה גבוהה יכול לשרוף למעלה מאלף קלוריות לאימון.

עוצמה גבוהה פירושה חתירה בקצב מוגבר תוך הקפדה על תנועות רצופות ללא עצירה. ניתן תמיד לשלב בין עוצמה נמוכה לגבוהה במהלך האימון. לדוגמא, אתם יכולים לחתור בעוצמה גבוהה במשך רבע שעה, ולעבור לעוצמה נמוכה למשך הרבע שעה הבאה, ואז לחזור לחתירה בעוצמה גבוהה שוב במשך רבע השעה האחרונה של האימון.

גלישת סאפ

גלישת סאפ היא אחת השיטות המרגשות ביותר לשמור על כושר עם סאפ. הגלישה על הגלים אף פעם לא נמאסת, וזהו אימון גוף מלא מדהים.

אתם יכולים לשרוף בסביבות שבע מאות קלוריות בשעה אחת של גלישה, וככל שהגלים גדולים יותר, כך תתבקשו לעבוד קשה יותר וכתוצאה מכך לשרוף יותר קלוריות.

שורפים קלוריות בקלות ובהנאה

תאמינו או לא, הנאה מפעילות פנאי באמצעות אימוני סאפ יכולה לשרוף מספר מפתיע של קלוריות, ועוזרת לכם לפתח שרירים.

במהלך אימון רגיל, אפשר לשרוף יותר מארבע מאות קלוריות, שזה כפול מהקלוריות שאפשר לשרוף בטיול מתון. אפשר גם לשרוף בסביבות 350 קלוריות בחתירה רגועה בתוך שעה.

אתם חייבים לבחור נקודה מדהימה

חובה למצוא את המקום היפה ביותר לגלישת סאפ. התרחקו ממקומות מזוהמים ובחרו את החוף עם הנוף הכי יפה בארץ. אם לא חשבתם על מקום מיוחד, כדאי שתדעו שאצלנו תמצאו את המקום המושלם. הנקודה היא שככל שהגלישה שהנוף יותר מעניין, כך הספורט הזה הופך להיות יותר כיפי.

בשורה התחתונה: מתחילים הופכים לאלופים

עם הציוד הנכון והתנאים הנכונים, עמידה על סאפ למתחילים הופכת עד מהרה לאימון מתקדם וספורט מהנה ללמידה. במילים אחרות, אתם יכולים לעבור ממתחילים שלא ראו מימיהם גלשן, לאלופי גלישה!

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מלון בוטיק תל אביב
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשמוע יותר ויותר את הביטוי, מלון בוטיק, בפרט כשמדובר על תל אביב. מלונות...
קרא עוד »
אוק 12, 2019
איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל שבאמת ישתלם לך?
השמיים נפתחו, הקורונה כבר הרבה פחות מורגשת וזה לגמרי הזמן להתחיל לארוז את המזוודות ולצאת לטייל. אבל...
קרא עוד »
יול 13, 2022
4 טיפים להזמנת חבילת חופשת גלישת גלים מדהימה
חופשה שבמרכזה גלישת גלים זו הנאה שיכולה להיות בלתי רגילה. בכדי שאתם תוכלו ליהנות על הצד הטוב ביותר...
קרא עוד »
יונ 11, 2017