סנפלינג בדרום – המקומות הטובים ביותר

סנפלינג בדרום

אולי במחשבה ראשונה זה נשמע לכם קצת מופרך, אך באזור הדרום תוכלו למצוא מסלולי סנפלינג מדהימים! אומנם בשונה מאזור הצפון, מרבית המסלולים באזור הדרום יהיו עם נופים מדבריים – אך עדיין מדובר באחד מהאזורים היפים ביותר בארץ לעשות בהם סנפלינג. על מנת שתוכלו לדעת בדיוק אילו מסלולים קיימים באזור הדרום, החלטנו להרים את הכפפה ולהקל עליכם את המלאכה. במאמר הבא תמצאו המלצות על מגוון רחב של מסלולי סנפלינג באזור הדרום, כך שבסופו של יום תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

סנפלינג בדרום: המקומות הטובים ביותר

יוצא לכם בקרוב לבקר בים המלח? נחל קומראן נמצא לא הרחק משם. אחת מהאטרקציות הטובות ביותר באזור זה כמובן הסנפלינג של נחל קומראן. במקום תוכלו למצוא מספר מסלולים כך שתוכלו להתאים אותם אליכם – באפשרותכם לגלוש בסנפלינג מ-3 מפלים או מ-6 מפלים. אתם אלה שבוחרים את האופציה שהכי נוחה לכם, וההנאה שלכם מובטחת.

עוד אפשרות נהדרת לכל מי שמגיע לים המלח זה סנפלינג בנחל תמרים. חשוב לציין כי העלייה אל המקום שממנו מתבצע הסנפלינג הינה ברגל, והליכה אמורה לקחת 50 דקות. מהקצה של ההר תוכלו לראות את כל ים המלח, ושם מחכה לכם סנפלינג שאורכו כ-50 מטר – והנוף הוא נוף עוצר נשימה לאורך כל הדרך.

יש לנו עוד כמה המלצות לתת לכם! סנפלינג בנחל טור גם הוא הפך להיות מבוקש מאוד בשנים האחרונות, הקליקו למידע נוסף. כאן תוכלו למצוא מבחר גדול של אפשרויות, ואפילו תוכלו לגלוש מסנפלינג בגובה של 74 מטר! כך שזה ללא ספק חוויה שלא תוכלו לשכוח. למי מכם שאינו רוצה לגלוש מגובה של 74 מטר, ישנה אפשרות לגלוש מגובה של 50-55 מטר. 

באזור הדרום תוכלו למצוא עוד לא מעט מקומות שבהם תוכלו לעשות סנפלינג, ואתם חייבים לדעת כיצד להתאים את המסלול לצרכים או לדרישות שלכם. לכל אחת מהמקומות שסיפרנו לכם כאן יש את היתרונות ואת החסרונות שלו, ובסופו של יום אתם אלה שצריכים לדעת כי אתם מצליחים להתאים את המקום שבו תעשו סנפלינג אליכם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מלון באילת ברגע האחרון
משפחות רבות מזמינות מראש את החופשה בתאריכים אשר נוחים להם באחד מהחודשים הבאים. אך במקרים רבים נוצרים...
קרא עוד »
יונ 11, 2020
האם אני חייבת חבילת גלישה כשאני טסה לחול?
בכל טיסה לחו"ל אנו מעוניינים לשמור על קשר עם בני המשפחה, החברים והחברים לעבודה וחשוב שנהיה זמינים...
קרא עוד »
אפר 26, 2019
חופשה בטבריה ברגע האחרון
במידה והחלטת לרכוש חופשה באזור טבריה, הכנרת והעמקים אך עדיין לא ביצעת את הרכישה בפועל ואתה מחכה כמו...
קרא עוד »
ינו 29, 2012