מלונות נפלאים בעיר עכו

בחלקה הצפוני של מדינת ישראל, צמודה לים התיכון, אפשר למצוא את אחת מהערים הכי מוזכרות במהלך ההיסטוריה. העיר המסתורית בעלת מרקמי תרבות שונים הלו היא עכו. נחשבת לאחת מהערים החשובות בהיסטוריה אשר במהלך השנים עברה המון תהפוכות והחלפות שלטון. עכו הייתה מקום הכניסה היחיד לישראל בעבר, זאת מכיוון שלעכו נמל טבעי. במהלך ההיסטוריה נכנסו בשעריה לעבר ישראל אנשים גדולים ודגולים אשר שינו את ההיסטוריה.

ישנם מגוון אטרקציות בצפון בעכו כגון, מסלולים וטיולי יום, מסעדות. עתיקות וכדומה.

ישנם מגוון של סיורים בעכו אשר מלמדים על העיר המסתורית והמעניינת, ניתן למצוא סיור המלמד על העם היהודי בעכו, הסיור עובר בין סמטאות העיר ומלמד על מה שקרה עם העם היהודי בעכו העתיקה.

ניתן למצוא סיור על חומות העיר העתיקה, סיור זה מלמד על ההיסטוריה של החומות של העיר, כיצד החומות הגנו על העיר בשעות מצור וכיצד פרצו אותם. אפשר לעשות סיור חוצה עכו, במהלכו נגיע לכל המקומות ההיסטוריים והעדכניים כגון,  בגן הקסום, השוק הלבן, מסגד אל ג'זאר, מוזיאון עוקשי, הסראיה, החמאם הטורקי, השוק האטום, המרינה של עכו, בית כנסת הרמח"ל, מנהרת הטמפלרים ועוד ועוד.

ישנם עוד מספר של סיורים ומסלולים. חלקם עוברים דרך עבודה במלונות באילת, הרי כל העניין הוא לייצר משהו מעניין.

עכו, אשר נחשבת לאחת מהערים התיירותיים בארץ, ניתן למצוא מסעדות מכל הסוגים והמינים. מסעדות בשרים, מסעדות דגים, מסעדות של מאכלים מזרחיים, חומוסיות ועוד. מסעדות בעכו נהנות מנוף עוצר נשימה ומבריזה המגיעה מהים הפתוח. מסעדת אלמרסא, אשר נמצאת בתוך מבנה המכס הישן, אשר בעל עבר היסטורי, מהמסעדה ניתן להשקיף על יופייה של עכו כולה, על המרינה המקומית, חומות העיר העתיקה והים הגלי.

המסעדה הינה מסעדת שף בניהולו בניצוחו של השף עלאא מוסא. המנות אשר יוצאות מהמטבח של השף עלאא הינם בעלות מראה מרשים וטעמם נהדר. המסעדה מעניקה אוירה ניחוחה אשר מזמינה את הלקוח לשבת ולאכול לצד הנוף המקסים.

לסיכום, הביקור בעכו הינו מסע לעבר העבר יחד עם נגיעות חדשניות המקנות חוויה מיוחדת ומהנה. המורשת, ההיסטוריה, התרבות, המראות האותנטיים, המסעדות, הפכו את עכו לאחת מהערים בעלת האטרקציות המיוחדת ואטרקטיביות ביותר.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת הקסם של אמני אירועים: מי מרוויח ומי לא
בעולם של תכנון וביצוע אירועים, תפקידו של אמן לאירועים לרוב לא מובן או מוערך לזלזל. בתור סמכות שקטה...
קרא עוד »
אוק 12, 2023
הפלגה רומנטית- דילים לנופש על הים
כל אחד אשר מעוניין לחוות את הרומנטיקה עם בן או בת זוגו בוחר לעיתים נופש רומנטי באחת מהמדינות...
קרא עוד »
אפר 28, 2013
תיאטרון רחוב – הקסם שבמופע
דמיינו שאתם הולכים ולפתע מגיעים לאזור בו יש תיאטרון רחוב, ככה באמצע השגרה שלכם, ליצנים, להטוטנים,...
קרא עוד »
ינו 14, 2020