טסים לדובאי? טופ אטרקציות בדובאי ששווה להכיר

דובאי, הפנינה הנוצצת של איחוד האמירויות הערביות, מציעה שילוב מהפנט של אדריכלות עתידנית, חוויות מפוארות ועולם תרבותי תוסס מלא אטרקציות ייחודיות, בדקו זמינות כרטיסים לאטרקציות בדובאי

טופ: אטרקציות בדובאי ששווה להכיר

  1. בורג' ח'ליפה: כבניין הגבוה ביותר בעולם, בורג' ח'ליפה ניצב בגובה מעורר השתאות, ומציע נוף פנורמי של קו הרקיע של העיר ממרפסות התצפית שלו. המבקרים יכולים גם ליהנות מחוויות אוכל משובחות ולצפות במופע המזרקה המרתק של דובאי בבסיסו.
  2. קניון דובאי: גן עדן לקונים, קניון דובאי הוא אחד הקניונים הגדולים בעולם, המאכלס מעל 1,200 חנויות, כולל מותגים יוקרתיים, אפשרויות בילוי ומגוון עצום של אפשרויות לסעודה. המלון כולל גם אטרקציות כגון זירת החלקה מקורה על הקרח והאקווריום וגן החיות התת ימי של דובאי.
  3. פאלם ג'ומיירה: אי איקוני מעשה ידי אדם בצורת עץ דקל הוא ביתם של אתרי נופש מפוארים, בתי מגורים יוקרתיים וחופים מדהימים. המבקרים יכולים להירגע על החופים הבתוליים, להתפנק בספורט מים, או לחקור את אטלנטיס, אתר הנופש דה פאלם (Atlantis, The Palm) המפואר, הכולל אקווריום מתחת למים ומגלשות מים מרגשות. במקום תמצאו גם דולפינריום, ראו בלינק https://tic.dubai.co.il/product/dubai-dolphinarium/.
  4. דובאי קריק: צאו למסע דרך המורשת של דובאי על ידי ביקור בדובאי קריק, נתיב מים היסטורי המחלק את העיר לשני אזורים נפרדים: דיירה ובר דובאי. צאו לשייט באברה (abra – סירת עץ מסורתית), חקרו את השווקים (שווקים) ההומים וטבלו את עצמכם בתרבות המקומית התוססת.
  5. שמורת שימור מדבר דובאי: ברחו מההמולה העירונית וצאו אל נופי המדבר השלווים בשמורת שימור מדבר דובאי. כאן תוכלו לצאת לספארי מדברי מרתק, לרכוב על גמלים, לחזות בשקיעות מהפנטות ולעסוק בפעילויות תרבותיות כמו בזים ואוכל מסורתי בסגנון בדואי.

עוד אטרקציות בדובאי מחוץ לקופסה

שדרת אלסרקל: רובע אמנות ותרבות דינמי בשכונת אל קווז התעשייתית בדובאי, שדרת אלסרקל מציגה גלריות לאמנות עכשווית, חללי יצירה, בתי קפה ובוטיקים ארטיזנליים. זהו מרכז לאמנים, מעצבים וחובבי תרבות, המציע תערוכות, סדנאות ואירועים קהילתיים.

הגן הקסום של דובאי: היכנסו לעולם גחמני בגן הנס של דובאי, גן הפרחים הטבעי הגדול בעולם. נווה מדבר קסום זה כולל מעל 150 מיליון פרחים פורחים המסודרים בתצוגות ופסלים מדהימים. המבקרים יכולים לשוטט בגני נושא, להתפעל מסידורי פרחים ולצלם תמונות ראויות לאינסטגרם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
במה מתקפלת
פלטפורמה של במה מתקפלת היא סוג של פלטפורמה שיכולה להתאים לשימוש פרטי ומסחרי, כך שאם אתם רוצים להופיע...
קרא עוד »
אפר 02, 2023
ספא ברחובות לטיפול ולפינוק
גם באזור רחובות תוכלו למצוא את בית התענוגות שלכם, ספא שמעניק לכם את שעת הפינוקים שנחוצה לכם כל כך בכל...
קרא עוד »
ספט 07, 2017
קניית עוקבים בטיקטוק
TikTok היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר עבור בני נוער וצעירים. יש לו מגוון תכונות שהופכות...
קרא עוד »
אוק 13, 2022