איזה מסמכים להביא לראיון בשגרירות לצורך הוצאת ויזה לארה"ב?

בשעה טובה ומוצלחת הגעתם ליעד האחרון במסע שלכם בדרך אל הויזה המיוחלת. השלב האחרון שבסופו במידה ותעברו, תקבלו ויזה לארה"ב, מתרחש בשגרירות. לחוצים ונרגשים? גם אנחנו. זה השלב שבו אתם בוודאי עמלים אחר חיפוש והמצאת כלל המסמכים. על מנת שלא תלכו לאיבוד, רגע לפני שהתהליך מסתיים, המדריך הבא יסדר לכם את הבלגן.הוצאת ויזה לארה"ב

מדריך המסמכים המלא

שימו לב, הריאיון יתבצע באחת מבין שתי השגרירויות הנמצאות בארץ, שגרירות ארה"ב בתל אביב או בקונסוליה האמריקאית בירושלים. הטפסים שתתבקשו להביא הם:

  • אישור על מילוי טופס DS-160
  • דרכון בתוקף. במידה שבדרכון הישן שלכם מוחתמות כניסה לארה"ב, הביאו אותו גם כן.
  • אישור הגעה לשגרירות – באישור זה אמורים להופיע הנתונים שלכם (ובעת הצורך גם שמות בני המשפחה), התאריך והשעה להם הוזמנתם להגיע.
  • אישור על תשלום האגרה
  • שתי תמונות עדכניות בגודל 5X5 ס"מ – שימו לב, על תמונות הפספורט להיות ברורות, צבעוניות ומצולמות על רקע לבן. חשוב מאוד שבתמונות תצטלמו עם הפנים בחזית ועם אוזניכם חשופות.
  • מסמכים המוכיחים את הקשר השורשי שלכם לישראל – בשל חוקי ההגירה הנוקשים, עליכם להרשים את הפקידים שאין בכוונתכם להגר לארה"ב ושמיד בתום הביקור, תחזרו בחזרה לישראל. ולכן, עליכם להביא עמכם לשגרירות מסמכים המעידים על קשר חזק לארץ. למשל, תלושי שכר אחרונים, אישורי בעלות על נכסים בארץ, מכתב מהמעסיק שלכם על כך שבתום החופשה תחזרו לעבוד ועוד.

מדריך הטיפים ליום הריאיון

חשוב להגיע אל הריאיון לצורך הנפקת ויזה לארה"ב כרבע שעה לפני השעה לה הוזמנתם יחד עם כל המסמכים הנדרשים. שימו לב, לפני הכניסה לבניין מתבצעת בדיקה ביטחונית קפדנית למדיי ולכן לא תורשו להיכנס עם תיקים, טלפונים, שקיות או יחד עם מלווים. רק במקרה שבו אתם הורים לילד בין הגילאים 14-18 תורשו ללוות אותו לראיון. על יד השגרירות ישנה חנות בעלת לוקרים המאפשרת לכם לאחסן את החפצים שלכם באחד הלוקרים תמורת תשלום.

אוי ואבוי, התוקף פג

אין צורך להילחץ אבל חשוב לזכור כי חידוש ויזה לארה"ב אינו מתאפשר אוטומטית. כלומר, תהליך חידוש ויזה לארצות הברית ידרוש מכם להוציא את הוויזה בתהליך שבו הוצאתם אותה מלכתחילה.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חופשה בניו יורק ברגע האחרון
החלטת לצאת לחופשה בניו יורק סיטי העיר הגדולה..? מה דעתך על חופשה באזור אבל לרכוש אותה ברגע האחרון..?...
קרא עוד »
אוג 13, 2012
טיולים בטבע – למה זה כיף ולאן כדאי להגיע?
כשאנחנו נמצאים בבית, אנחנו בדרך כלל רוצים לצאת החוצה אל המרחב הפתוח אל טיולים מומלצים בירושלים למשל....
קרא עוד »
יונ 16, 2022
קח מקל, קח תרמיל. וג'יפ.
רבות הן הסיבות הגורמות להצלחה הפנומנאלית של טיולי ג'יפים בקרב הקהל הישראלי....
קרא עוד »
אוג 04, 2013