ארבע הקבוצות הטובות ביותר בכדורגל האנגלי

אי אפשר להיות באנגליה מבלי לצפות במשחק כדורגל. למה הדבר דומה? להיות בפריז מבלי לעצור במוזיאון הלובר.אחרי ביקורים חוזרים ונשנים בלונדון אי אפשר לעזוב את העיר מבלי לראות לבקר באחד מהאצטדיונים. לא בטוח עד כמה תיירים מבינים את החשיבות שיש למשחק כדורגל.

אצטדיונים בלונדון

ישנם שני אצטדיונים מפורסמים למדי בלונדון אצטדיון האמירויות ואצטדיון סטמפורד ברידג'. אך לפני שאפרט על שני אצטדיונים אלה, אי אפשר שלא לרשום קצת על אחת הערי בירה המפורסמות והתיירותית ביותר בעולם הלא היא העיר לונדון. לונדון ידועה כעיר שבה נעשים הקניות הכי טובות, העיר משופעת בחנויות כלבו אינסופיות וכמו כן בכמה מהשווקים הגדולים בעולם. התקופה האידיאלית ביותר לנסיעה ללונדון היא בתקופת שסמוך לחג המולד (לפני ובמהלך) הידועה כתקופת סיליים של עשרות אחוזים על כל הפריטים כולל פריטי מותגי יוקרה. וכמו כן, בתקופה זו נערכים שלושה מחזורי כדורגל במרתון של שבוע אחד בלבד!

אצטדיון האמירויות

המועדון הראשון שנמליץ לבקר בו הוא אצטדיון האמירויות בו משחקת קבוצת ארסנל. מדובר במועדון מפואר בעל היסטוריה ארוכת שנים הכוללת 13 אליפויות. מדובר באצטדיון מפואר ומודרני אשר סיור בו כולל ביקור ביציעי האח"מ, חדרי ההלבשה, חדרי העיתונות וכן ישיבה בכיסאות השחקנים. בשונה מהסיור באצטדיונים האחרים, באצטדיון זה ניתן לערוך סיור לבד המלווה באוזניות,אך גולת הכותרת אלו הם הסיורים המודרכים המועברים על ידי שחקני ופעילים במועדון (ניתן למצוא את שמותיהם באתר האינטרנט). מלבד סיור מודרך, ניתן לקבל גם תמונה חתומה של השחקנים ואפשרות להצטלם עם השחקנים כי כידוע- תמונה אחת שווה אלף מילים.

שעות פתיחה

האצטדיון פתוח למבקרים כל יום, מלבד הימים בהם מתקיימים משחקים. הסיורים המודרכים נערכים פעם ביום בשעה 10:00.

אצטדיון סטמפורד  ברידג'

באצטדיון זה משחקת קבוצת צ'לסי בה שיחק בעבר יוסי בניון. לקבוצה יש מועדון מפואר המצליח להשיג ניצחונות. הקבוצה משחקת באצטדיון סטמפורד ברידג' המכונה בקרב האוהדים- הגשר. במסגרת סיור מודרך בין שעה ניתן לבקר בחדרי ההלבשה, לפסוע על הדשא, לבקר בחדר העיתונות והחשוב מכל- לצעוד דרך מנהרת השחקנים. בתום הסיור ניתן לבקר גם במוזיאון הקבוצה בו ניתן ליהנות מפעלולי מחשב שיאפשרו להצטלם עם השחקנים.

שעות פתיחה

האצטדיון פתוח למבקרים כל יום,מלבד הימים בהם מתקיימים משחקים. הסיורים המודרכים נערכים פעם ביום בין השעות 10:00-15:00.

אצטדיון אולד טראפורד

באצטדיון זה משחקת קבוצת  מנצ'סטר יונייטד. גם בימים פחות סוערים האצטדיון נחשב למקום עמוס במסורת ונוסטלגיה. בכניסה לאצטדיון ניתן לראות את פסלו של מאט באזבי, מאמנה המיתולוגי של הקבוצה, המסמל עבור האוהדים את ההיסטוריה של הקבוצה.התיירים מוזמנים ליהנות מסיור מודרך במקום וגם לבקר במוזיאון של הקבוצה.המוזיאון כולל שלוש קומות ובקומות השונות ניתן למצוא גביעים, חולצות וצילומים שונים.האצטדיון ידוע גם כאצטדיון החלומות, כינוי הניתן לו על ידי בובי צ'רטון שחקן עבר. על אף העובדה שהאצטדיון קיים כבר למעלה מ100 שנים, הוא בעל מראה מודרני.

שעות פתיחה

הסיורים נערכים 7 ימים בשבוע,מלבד הימים בהם מתקיימים משחקים.הסיורים המודרכים מתקיימים בין השעות 9:30-18:00.

אצטדיון אנפילד

באצטדיון זה משחקת קבוצת ליברפול. ביקור באצטדיון נחשב לשיאו של היום,כאשר הדרך הטובה ביותר לראות את האצטדיון היא להקיף אותו. מצד אחד ניתן לראות אנדרטה לחללי אסון הילסברו,ומצד שני ניתן לראות חנות של עמותה לחללי הילסבורו (אסון שהתרחש באצטדיון כתוצאה מלחץ בשערי הכניסה בו שוטרים פתחו שערים בהם לא היו דלתות מסתובבות ומהוני אנשים פרצו לטריבונות ונלחצו אל שערי הברזל). באצטדיון נערכים סיורים וניתן לראות את חדרי ההלבשה של השחקנים.

שעות פתיחה

האצטדיון פתוח 7 ימים בשבוע, מלבד ימים בהם מתקיימים משחקים.

הסיורים המודרכים מתקיימים בין השעות 10:00-15:00.

לחצו להזמנת חופשת כדורגל חלומית באנגליה

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך צימרים יכולים להוזיל לנו עלויות?
תוהים איך בדיוק שהות בצימר יכולה להוזיל לכם משמעותית את העלויות בחופשה הקרובה? ובכן, התשובה לכך...
קרא עוד »
יונ 19, 2019
חופשה בטבריה ברגע האחרון
במידה והחלטת לרכוש חופשה באזור טבריה, הכנרת והעמקים אך עדיין לא ביצעת את הרכישה בפועל ואתה מחכה כמו...
קרא עוד »
ינו 29, 2012
אביזרים לקמפינג – מה נחוץ ומה פחות?
לפני שיוצאים לטבע, לבלות בשמורות, לחצות נחלים, לראות את הפריחה מקרוב, כדאי להתכונן כמו שצריך. אז בלי...
קרא עוד »
מאי 02, 2022