מה ההבדלים במחירי המנות בין חתונת חורף לחתונת קיץ? 

אוכל הוא היבט חשוב בכל חתונה, ומחיר המנות יכול להשתנות בהתאם לתקופת השנה. לחתונת חורף ולחתונת קיץ יש אפשרויות תפריט שונות, מה שבתורו, גורם להבדל המחירים. במאמר זה נבחן את ההבדלים במחירי המנות בין חתונת חורף לחתונת קיץ.

חתונת חורף:

לחתונות חורף נוטים להיות תפריטים עם מנות לבביות ומנחמות יותר כמו צלי, תבשילים ומרקים, שמתאימים יותר למזג אוויר קר יותר. מזונות אלו דורשים טכניקות בישול מורכבות יותר וצוות קייטרינג כדי להבטיח שהם יוגשו חם. זה מייקר את עלות המנות, ובתמורה, את העלות הכוללת של הקייטרינג. לחלק ממקומות חתונות החורף יש גם את ההוצאה הנוספת של מתן חימום או מקומות מקורים סגורים כדי לוודא שהאורחים נוחים לאורך כל האירוע.

חתונת קיץ:

לחתונות קיץ יש תפריטים קלים יותר עם יותר אפשרויות כמו סלטים, בשרים על האש וירקות טריים, שמתאימים יותר למזג אוויר חם יותר. מנות אלו לרוב קלות יותר להכנה, מה שהופך אותן פחות יקרות ממאכלי חתונות חורף. עם חתונות קיץ, ישנה אפשרות להשתמש בגינה חיצונית או בהגדרות חוף, מה שיפחית גם את עלות השכרת השטח בתוך הבית.

להזמנת גן אירועים וקבלת הצעת מחיר היכנסו לאתר לארה ארועים

גורמי קייטרינג:

גם עלות הקייטרינג לחתונות חורף וחתונות קיץ משתנה בהתאם לזמינות של חומרי גלם טריים ועונתיים. למשל, פירות וירקות טריים עשויים להיות יקרים יותר בחודשי החורף. לעומת זאת, הם עשויים להיות בשפע במהלך הקיץ, מה שמוזיל את העלות של מנות מסוימות. כמו כן, אם צריך לייבא את החומרים ממדינות אחרות, זה עלול לייקר את מחיר המנות וכמובן את חשבון הקייטרינג הכולל.

סיכום:

עלות המנות לחתונות חורף וחתונות קיץ משתנה בעיקר בגלל השוני בתפריטים ומורכבות ההכנה. לחתונות חורף יש מנות לבביות יותר שנועדו להשביע ולחמם את האורחים בעוד חתונות קיץ מציעות מנות קלילות יותר מרעננות ומושלמות לעונה.  מידע נוסף באתר LARA EVENTS

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים למשפחות בצפת – צימר קול
צפת היא אחת הערים הקדושות והמיוחדות ביותר בישראל ומדי שנה רבים מחליטים לנפוש בעיר קסומה זו. צפת היא...
קרא עוד »
מאי 08, 2013
קביעת תור לראיון לויזה
לא מעט ישראלים חולמים, בשלב כזה או אחר בחייהם, להגיע יום אחד לארצות הברית. לא רק במטרה להתגורר במקום...
קרא עוד »
מאי 01, 2018
היתרונות הבלתי ידועים של קייטרינג פרטי לאירועים
קייטרינג פרטי, שנבחר לרוב בשל הנוחות והאיכות שלו, טומן בחובו כמה יתרונות פחות מוכרים שיכולים להעלות...
קרא עוד »
דצמ 30, 2023