3 סיבות לטוס לאמסטרדם עם ילדים

לטוס לאמסטרדם עם ילדים

כשהיינו ילדים קטנים, לא נהגנו לנסוע הרבה לחו"ל, לפחות לא רוב הילדים. עד שנות התשעים בערך, הורים לא נהגו לנסוע הרבה לחו"ל, בגלל עלויות ובטח שלא לקחת את הילדים שלהם. מאז הכל השתנה, והיום יש ילדים שבגיל 5-6 כבר לקחו אותו יותר מפעם אחת לחו"ל. מאחר וזה מאוד זול ונגיש, אין סיבה שההורים לא ייקחו אותם איתם.

אחד המקומות הכי פופולאריים לנסיעה עם ילדים, היא אמסטרדם. בירת הולנד נחשבת למקום מאוד פופולארי בקרב הורים לילדים קטנים, מאחר ומדובר בעיר נוחה, פשוטה, עיר ידידותית לילדים, לא עמוסה מדי, עיר בטוחה, והכי חשוב מדובר בעיר שמאוד קל להתחבר אליה, ילדים מאוד נהנים בה.

לפני שנציג שלוש סיבות מדוע שווה לטייל בעיר אמסטרדם עם ילדים, צריך להדגיש, בשביל שהילדים ייהנו בעיר, צריך לבנות עבורם תוכנית טיול מתאימה, לשם כך צריך לדעת מה יכול להתאים לילדים על פי הגיל, וכמובן צריך לטוס לשם בתקופה נוחה, קרי מאפריל עד אוקטובר בערך, אחרת אנחנו עלולים להגיע אל העיר בתקופה הקרה וזה יכול להיות הרבה פחות נעים.

הנה שלוש סיבות מדוע שווה לטוס לאמסטרדם עם הילדים

סיבה ראשונה, זה יעד קרוב יחסית. להבדיל נניח מלונדון ובטח מיעדים בארצות הברית, אז כאן מדובר על יעד קרוב ונוח, לא מדובר על טיסה ארוכה מדי. הורים שיש להם בעיה לטוס טיסות ממושכות עם הילדים, יוכלו ליהנות מזה כמו רכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז.

סיבה שנייה, אמסטרדם אומנם עיר גדולה אך יש לה מנטליות של עיר קטנה, כפר, אך להבדיל מערים גדולות עם מנטליות מנומנמת, שלא נגיד משעממת, כאן מדובר על עיר גדולה עם מנטליות של כפר אך עיר מעניינת, זוהרת.

סיבה שלישית, העיר מאוד נוחה לטיול עם ילדים. להבדיל מערים אחרות שהן עמוסות או "כבדות" כלומר כאלה שמתאימות יותר למבוגרים ופחות לילדים, כאן אפשר למצוא הכל מהכל, אפשר למצוא גם מקומות שמתאימים לילדים וגם מקומות שמתאימים למבוגרים. באופן כללי, זו עיר שילדים יוכלו ליהנות בה, זו עיר שילדים יוכלו לחוות בה לא מעט דברים מרגשים.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנאות שמרים במרכז – חוויה טעימה ומהנה
שמרים הם מרכיב נפוץ מאוד בעולם האוכל. זה גם חלק מאוד חשוב מהחיים שלנו. אנחנו יכולים למצוא שמרים כמעט...
קרא עוד »
יונ 18, 2022
צימרים עם בריכה לחופשה קרירה ונעימה באמצע הקיץ
הקיץ הישראלי הוא חם מאוד. בישראל הטמפרטורות בקיץ מגיעות לעוצמת חום גבוה מאוד. אם אנחנו רוצים ליהנות...
קרא עוד »
אוג 11, 2015
השכרת רכב בישראל – מורה נבוכים
לא כל אחד יכול להרשות לעצמו להחזיק רכב, בגלל העלויות הגדולות של התחזוקה והדלק, אמנם, כאשר יש צורך לנוע...
קרא עוד »
נוב 12, 2014