אירוח כפרי בארץ

לא פעם יצא לנו להיתקל, בעת חיפוש אחר מקום לינה בארץ, בכותרת המחייבת אירוח כפרי. אך כמה מאתנו באמת יודעים מהי הכוונה, מה ההבדל בין אירוח כפרי לאירוח רגיל והאם הוא קיים רק בקיבוצים ?

בעשור האחרון אנו עדים לתופעת לינה באירוח כפרי שתופסת תאוצה בארץ ובעולם. האירוח מכוון בעירק לתיירות בודדת אשר מחפשת אירוח שקט ואינטימי המהלך חופשתם, על פני המלונות ההומים. התופעה מתפשטת כמו אש בשדה קוצים בשל הצמא הרב שיש לאוכלוסיית הערים הגדולות, לטבול ברוגע ובשקט המאפיין את אתרי האירוח בכפר.

הקיבוצים מהווים את חלקו הארי של  התופעה המתרחבת, שכן מטבע הדברים, הקיבוצים נבנו באזורים כפריים בכדי להיות קרובים לשדות ולמטעים המשמשים לגידולים חקלאיים, שהיו ועדיין מהווים את מקור הפרנסה העיקרי של מרבית הקיבוצים. בחדרי אירוח כפרי תמצאו מלבד מיטות וטלוויזיה, גם חדרי רחצה נוחים, ולעיתים גם ג'קוזי, ומרפסות נעימות המתמזגות עם הטבע והסביבה.

מיותר לציין כי אירוח כפרי באופן טבעי זול יותר מאירוח בצימר או מלון ועל כן נותן מענה לאוכלוסייה אשר אינה רוצה להשקיע בלינה יתר על המידה.

אז איפה אפשר למצוא אירוח כפרי איכותי בארץ ?

  • אירוח כפרי מנרה בקיבוץ מנרה. בקיבוץ הפסטורלי ניתן ליהנות מנופים קסומים, חופשה רגועה ומדהימה בקיבוץ מנרה. הנופים הנצפים מחדרי האירוח הינם הרי הגולן והחרמון, עמק החולה ועוד. באזור אטרקציות רבות כמו רכבל צוק מנרה, הרכבל הארוך ביותר במדינה, גלישת אומגה, טיפוס מצוקים, טיולים מודרכים ועוד. כמו כן ניתן להזמין עיסויים במקום על מנת ליצור חופשה מפנקת רגועה ושלווה.
  • בכפר סאלד. בכפר אירוח כפרי הוא אתר נופש הממוקם בקיבוץ כפר סאלד בגליל העליון  הממוקם ליד האטרקציות המרכזיות בצפון. אתרים פופולאריים כמו אתר החרמון, נחל הבניאס, צוק מנרה ואגמון החולה ואטרקציות כמו טיולי סוסים, שיט קיאקים, טיולי ג'יפים ועוד נמצאים באזור. יחידות האירוח מתאימות לזוגות, משפחות וקבוצות ומעוצבות בסגנון כפרי וחמים.

אז למה אתם מחכים ? היכנסו עוד היום לחברת I Travel Israel, התרשמו ממגוון המקומות המציעות אירוח כפרי בארץ והזמינו מקום לחופשה הבאה שלכם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שלושת אתרי הסקי הטובים ביותר בצרפת! יצאנו לבדוק מי הטוב מכולם
צרפת היא יעד תיירותי מבוקש, ללא צל של ספק. בשנים האחרונות, רבים מבין הישראלים גילו יתרון משמעותי נוסף...
קרא עוד »
מרץ 03, 2017
קרוואנים – הפתרון הטוב ביותר ללינה בטיולים
מתי בפעם האחרונה עצרתם הכול ופשוט נסעתם לחופשה מפנקת של כמה ימים? האמת היא, שזה לא משנה אם אתם עצמאים...
קרא עוד »
ינו 27, 2015
קרקס רחוב, מה ההבדל מקרקס רגיל?
מופעי קרקס נחשבים מימים ימימה כאחת האטרקציות הכי חווייתיות שהכירו בני אנוש. כמו ברוב התחומים בעולמנו...
קרא עוד »
מרץ 01, 2020