חדרי נופש לזוגות – הטרנד הפופולארי החדש

בעוד שרוב האנשים בוחרים לבלות את החופשה השנתית שלהם באילת או בטבריה (כאשר הם מעוניינים לנפוש בארץ), הרי שלפעמים, ערים אלה עמוסות בתיירים (הן ישראליים והן תיירים מחו"ל), עניין ההופך את החופשה לפחות שקטה מזו שדמיינו.

בת ים הינה עיר הממוקמת במרכז הארץ, אך עם זאת, מדובר בעיר שקטה יחסית, בה אין תנועה סואנת במיוחד. עניין זה הופך את בת ים לעיר נופש מצויינת, היות ומחד, היא ממוקמת בסמוך לכל מוקדי האטרקציה במרכז, ומאידך היא מאפשרת לנפוש בשקט מול הים. בנוסף, לעיתים קרובות, כל שנזדקק לו הוא מספר שעות מנוחה – ועל כן, נרצה לרוב לעשות זאת במיקום קרוב אלינו יחסית, ולא לנסוע עד לצד השני של הארץ לצורך מנוחה קצרה. בדיוק לשם כך, קיימים חדרי נופש. בהרבה מקומות הסבו מבנה תעשייתי או לופט והפכו אותו למתחם של חדרי נופש לזוגות שלא מביישים בתי מלון ברמות הגבוהות ביותר

מהם חדרי נופש?

hotel-951594_640

חדרי נופש הינם צימרים קטנים או חדרים אותם ניתן להשכיר על בסיס שעתי. חדרים אלה מאפשרים שקט ובריחה של מספר שעות מהשיגרה העמוסה, בפרטיות מוחלטת. לרוב, חדרים אלה ממוקמים בקרבת האטרקציות שבעיר או לחילופין מול הים, עניין המאפשר שילוב של פעילויות או לחילופין הירגעות מוחלטת.

חדרים אלה מאופיינים בדרך כלל ברמת דיסקרטיות ופרטיות גבוהה במיוחד, עניין התורם לחידוש הרומנטיקה בין בני זוג ולהצתת ניצוץ הזוגיות שלעיתים הולך לאיבוד במהלך השנים. חדרי נופש קיימים בכל הארץ, כאשר קיימים חדרי נופש רבים במיוחד באיזור המרכז – כך מתאפשרת גישה נוחה ומהירה אליהם. עניין זה עשוי לסייע במיוחד לזוגות ספונטניים המעוניינים להיפגש למספר שעות מבלי לתכנן מראש חופשה ארוכה או לנסוע למרחקים ארוכים.

על מה יש לשים דגש בעת השכרת חדרי נופש לזוגות?

כאמור, במרכז קיימים חדרי נופש רבים, בדגש על הערים תל אביב ובת ים. בטרם השכרת חדר הנופש למספר של שעות, יש לוודא כמה דברים חשובים:

  • מידת ניקיון החדר – חשוב לוודא כי החדרים אותם אתם מזמינים עוברים ניקיון תכוף, בייחוד לאור העובדה שהם מושכרים למספר שעות. כך, למשל, אם תרצו לבלות כמה שעות רומנטיות יחד ותכנסו לחדר מלוכלך או כזה שלא עבר ניקוי לאחר האורחים האחרונים שהיו בו, ודאי תחושו שלא בנוח וכל האווירה הרומנטית אותה ניסיתם לייצר תיפגע משמעותית.
  • פרטיות ודיסקרטיות – אנשים רבים שמים דגש על רמת הפרטיות והדיסקרטיות של החדר אותו הם מזמינים, מסיבות שונות. אם פרמטר זה חשוב לכם, יש לוודא אותו מול בית העסק טרם הזמנת החדר.
  • מה החדר מכיל – קיימים חדרי נופש רבים המציעים למתארחים בהם שתייה קרה או חמה, טלוויזיה וכדומה. חשוב לתאם ציפיות עם בית העסק טרם ההגעה למקום.
אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קבר הבעל שם טוב – סעו לשם כמה שיותר מהר לחוויה בלתי נשכחת
יצא לכם בעבר להגיע לכל מיני מקומות שבהם נמצאים קברים של צדיקים ושל מקובלים יהודים? הייתם בכל פינה...
קרא עוד »
ינו 19, 2020
קרוואנים – הפתרון הטוב ביותר ללינה בטיולים
מתי בפעם האחרונה עצרתם הכול ופשוט נסעתם לחופשה מפנקת של כמה ימים? האמת היא, שזה לא משנה אם אתם עצמאים...
קרא עוד »
ינו 27, 2015
5 סיבות לשדרג את הטיול הבא שלכם בחו"ל
הדרך לשדרג את הטיול הבא שלכם בחו"ל עוברת במסלולי שטח, נהרות, הרים, יערות ותצפיות. אז איך משלבים את כל...
קרא עוד »
נוב 19, 2018