צלילת היכרות בשמורת האלמוגים באילת

אם אתה מעוניין ללמוד לצלול, אך אינך יודע היכן כדאי לך לעבור קורס צלילה, אין ספק שהמקום האידאלי עבורך לחוות בו קורס צלילה הינו העיר אילת. אילת היא עיר אשר ניתן ללמוד בה צלילה בכל עונות השנה. מזג האוויר נעים ונוח כמעט תמיד וישנם לא מעט מועדוני צלילה ומדריכי צלילה המציעים קורסים שונים בצלילה עבור כל אדם המעוניין ללמד לצלול. במידה ובחרת לעבור קורס צלילה באילת, כדאי מאוד שתבחר בצלילת היכרות ראשונית בשמורת האלמוגים

מדוע לבחור דווקא בצלילה בשמורת האלמוגים

שמורת האלמוגים המיועדת עבור צלילה הינה בחוף אלמוג המשתרע על אורך של קילומטר וחצי. החוף מתחיל במצפה התת ימי בדרום ונגמר בחוף פיפסון בצפון. שמורת האלמוגים מזמנת לכל אדם המעוניין לצלול בה, הזדמנות לצלילה ייחודית מאין כמותה. השמורה מלאה בקניונים, מבוכים וערוצים רדודים המשמשים כמקום מסתור ללא מעט דגי שונית. הצלילה במתחם מעין זה מאפשרת לאדם הצולל להכיר, לצפות וליהנות מנוף תת ימי מושלם ומצלילה אטרקטיבית ומהנה. לאורך המסלול ישנם סלעים שונים בגדלים שונים, אלמוגים רבים ודגים מיוחדים. ניתן לצלול מכיוון צפון לדרום או מכיוון דרום לצפון. אך חשוב לדעת שצלילת היכרות מעין זו חייבת להתבצע בעזרתו של מדריך מוסמך, המכיר את השמורה על בוריה ויודע כיצד לכוון כל מסלול צלילה.

כיצד לבחור את מועדון הצלילה באילת עבור צלילת היכרות בשמורת האלמוגים

חשוב לדעת ששמורת אלמוגים היא מסלול צלילה מורכב, אשר דורש התחשבות בלא מעט נתונים, בכדי לבצע את מסלול הצלילה בבטיחות המרבית ובשלום. כך למשל יש להתחשב בתנועתם של כלי שיט, זרם המים במצבי הגאות והשפל בים ומיקומם ועוד. בכדי שאכן הצלילה תהיה הכי בטוחה שאפשר ובכדי שתהנה באופן המקסימלי מהצלילה הזו, חשוב מאוד לבחור במועדון צלילה באילת המספק את מדריכי הצלילה המנוסים ביותר עבור צלילות מעין אלו, אשר יסייעו לך ליהנות מחוויה מושלמת, תך שמירה על הבטיחות האידאלית. אין ספק שמדריכים מקצועיים מורידים את מפלס החדרה בכל הקשור לצלילות בטוחות ויודעים כיצד לגרום לכל אדם ליהנות מחוויית הצלילה ברמה הגבוהה ביותר.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה
המקומות הטובים ביותר לאכול הם בשוק מחנה יהודה בירושלים. שוק מחנה יהודה הוא שוק ישראלי השוכן...
קרא עוד »
מרץ 25, 2023
נגררים להובלת תכולה מסוגים שונים
במידה ואתם נמצאים מול הדילמה איך להעביר משהו מסוים ממקום אחד לאחר בעזרת הרכב הפרטי שלכם, כדאי יהיה...
קרא עוד »
פבר 24, 2015
חופשה בטבריה ברגע האחרון
במידה והחלטת לרכוש חופשה באזור טבריה, הכנרת והעמקים אך עדיין לא ביצעת את הרכישה בפועל ואתה מחכה כמו...
קרא עוד »
ינו 29, 2012