אוסטרליה- לא רק קנגורו

אוסטרליה- לא רק קנגורו

אין מקום בעולם אשר ניתן להנות בו מנוף פראי, יופי מרהיב וממגוון אטרקציות כפי שניתן להנות באוסטרליה. אם חשבתם שבאוסטרליה ניתן לראות רק קנגורו ושזאת האטרקציה הטובה ביותר במקום, אתם בהחלט טועים. אוסטרליה מציעה חיי עיר מרתקים ומגוון מקומות שכדאי לבקר בהם. אין ספק שאם הגעתם לאוסטרליה, זה הזמן שלכם לברר היטב איזה מקומות אסור לכם לפספס ואיזה מקומות יסבו לכם את ההנאה והחוויה הטובים ביותר.

מה כדאי לראות באוסטרליה?

אם אתם מתכננים טיול לאוסטרליה בקרוב, כדאי מאוד שתבקרו במקומות הבאים:

  1. דרך החוף הגדולה אשר מצויה בוויקטוריה, מהווה את אחת מהדרכים היפות ביותר בעולם. מדובר על דרך הנפרשת לאורך של 243 ק"מ, כאשר לאורכה יש נוף קסום ומיוחד. ניתן לנוע בדרך זו כמובן באמצעות קרוז מאורגן או כלי תחבורה כלשהו ואין ספק שכדאי להתבונן בדרך כולה ולספוג את המראות המיוחדים
  2. 2.       אם בא לכם להנות טבע פראי ומנוף עוצר נשימה, פארק לאומי גראמפיאנס הוא בדיוק המקום עבורם. פרק זה מהווה את נקודת הסיום של דרך החוף הגדולה. הפארק משתרע על 1672 קמ"ר וניתן למצוא בו שבילי הליכה מדהימים ונוף מרהיב.
  3. סידני- אחת הערים המפורסמות ביותר באוסטרליה היא סידני. אם הגעתם לאוסטרליה אתם חייבים לבקר בסידני. בסידני תמצאו מגוון של רחב של אתרים מפורסמים יותר או פחות. בסידני ניתן לראות בית האופרה, גשר הנמל ולהנות ממגוון רחב של חופי ים. תוכלו להנות בסידני מפסטיגלים הנערכים באופן תדיר.
  4. אסור לוותר באוסטרליה על ביקור ביער הגשם. ביער זה תמצאו מגוון רחב של סוגי זוחלים, עטלפים, צפרדעים, קורקדולים ועוד. כדאי מראש ללכת על סיור מודרך ביער הזה באמצעות טיול מאורגן לאוסטרליה, אשר יחשוף בפניכם לא מעט בעלי חיים וטבע מיוחדים
  5. טזמניה- מדובר על אי קטן בדיסני שניתן להגיע אליו באמצעות מעבורת או טיסה. האי בהחלט שווה ביקור בו ובייחוד עבור כל אדם שחובב נוף מרהיב ועוצר נשימה וטבע פראי. ניתן לצלול ולשחות בי וכן, ניתן להנות ממסלולי הליכה מדהימים. אין ספק שכדאי לבקר באי זה.
אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת GPS לטיול המושלם בחו"ל – סוף לטעויות והחיפושים
שאנחנו טסים לטיול בחו"ל אנחנו רוצים שהכול יתקתק כמו שעון, אנחנו בטח לא רוצים להתעכב שעות בדרכים רק...
קרא עוד »
ספט 09, 2015
קניית עוקבים בטיקטוק
TikTok היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר עבור בני נוער וצעירים. יש לו מגוון תכונות שהופכות...
קרא עוד »
אוק 13, 2022
מקומות ברוסיה שחייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
אמנם קשה להתמצא ברוסיה וגם התרבות המקומית לא בדיוק מעודדת שיחות באנגלית עם זרים, אבל שווה להתאמץ כדי...
קרא עוד »
נוב 19, 2018