מהו שייט נהרות ולמי זה מתאים

שייט נהרות

אחרי החוויות האדירות שחוויתם בטיולים רגילים או מאתגרים, עם או בלי התנסויות בלתי קונבנציונליות, קבלו את המגמה המתגברת של שייט נהרות בכל מקום בעולם. הישראלים אוהבים מאוד כל מה שקשור בפעילות מים ולכן שייט על נהרות בסירות מקומיות הוא נפוץ הרבה יותר מאשר בעבר. הדרך הזאת מביאה אתכם ישירות ללב הארץ בדרכים שבהן לא הייתם יכולים לצעוד בעבר, נתיבי מים שעוברים בשדות, הרים וגיאיות והם מעניקים לכם את החוויה האולטימטיבית שתרצו עוד לחוות. האווירה נינוחה ונעימה, הסירה משייטת לה בשלווה מנהר לנהר, התנאים מעולים לפי הסירה שתבחרו, אתם נמצאים בנופים אידיליים ופסטורליים עם האנשים שאתם אוהבים הכי הרבה בעולם. 

חוויית השייט האולטימטיבית

אין בישראל נהרות שבהם אפשר לשוט בצורה כזאת כמו בעולם הגדול. מה שאצלנו נקרא נהר הוא נחל בחו"ל וכן כשמגיעים לזה ההתפעלות עצומה. מפתיע ומהנה גם לגלות כיצד החיים מתנהלים על גדות הנהר ולוות את השגרה של היום יום במקומות אלה, לחנות במזח כלשהו, לרדת ולקנות אוכל כפרי מקומי ולערוך סעודה על הסיפון או להתארח במסעדה מקומית. שייט נהרות מאורגן לוקח אתכם להיכרות עם החיים האמיתיים שם, ללא קניונים ושופינג אבל עם הרבה אותנטיות קלאסית. כשתרצו לומר שהייתם באירופה המקורית תספרו על שיט במורד הדנובה דרך הארצות השונות שהיא עוברת בהן, וכל ארץ תהיה קסומה כמו באגדות מנקודת המבט שעל הסיפון.  

כל ספינה היא מלון פרטי

בניגוד שליט תענוגות בספינות ענק, שייט נהרות מחייב ספינות קטנות שיכולות לעבור בו ולכן אפשר לומר שזהו שייט בספינת בוטיק, מלון פרטי עם נוכחות מצומצמת ועם כל התנאים היוקרתיים הנוחים ביותר. מספר האורחים מצומצם וההמלצה היא לצאת כל המשפחה יחד או קבוצה של חברים שרוצה לטייל יחד. עוד מוצעות לכם בספינות הנהר הפלגות בעלות תוכן מיוחד, כמו הפלגות קונצרטים קלאסיים על הריין, או הפלגת סילבסטר יחד עם כל החגיגות של חג המולד ושוק המתנות המיוחד לו. גם במזרח הרחוק תעברו במקומות הייחודיים ביותר שבהם אפשר להפליג ולחוות הכי מקרוב את החיים שם.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חבילות נופש בטאבה
הנסיעה לחופשה הבאה שלכם מעולם לא הייתה קלה – או קרובה יותר! עכשיו זה הזמן לפנות את הסופ"ש הקרוב (או...
קרא עוד »
אפר 24, 2019
ביטוח רפואי בהודו
ביטוח רפואי בהודו מהו למעשה ביטוח רפואי? כאשר אנו נפצעים או נחלים בארץ, אנו פונים אל קופת החולים או...
קרא עוד »
ינו 27, 2016
טיפים חשובים לטיולים בדרום הארץ בעונת השיטפונות
אין עונה יפה יותר לטיולים בדרום הארץ כמו עונת השיטפונות, וכל מי שכבר ביקר במקום בעונה הזאת יודע לומר...
קרא עוד »
נוב 18, 2016