כיסוי עיניים לטיסה

כיסוי עיניים לטיסה

לא מעט אנשים מתקשים מאוד להירדם בטיסות, לא משנה אם מדובר בטיסת לילה או בטיסה ארוכה, לא משנה אם מסביבם שקט מוחלט ואפילו אם הם יושבים במושב לבד, הרי שהם מתקשים בכך.  הדרך הטובה עבורם להירדם, היא באמצעות כיסוי עיניים לטיסה.

כיסוי זה נועד ליצור חושך מושלם על העיניים, כך ששום טיפת אור לא תיכנס פנימה, מה שיאפשר לעיניים להיעצם ולתת לגוף אפשרות לישון בצורה שלווה ושקטה. על פי רוב הכיסוי עשוי מבד נעים אשר ברגע שמניחים אותו על העיניים לא חשים תחושה לא נעימה או אי נוחות, פשוט נרדמים.

אף על פי שניתן לקבל כיסוי עיניים לטיסה מהדיילים במטוס, בעת שמתיישבים במושב, עדיין לא מעט אנשים מעדיפים להביא כיסוי לעיניים מהבית, כיסוי שהם קונים בעצמם ובודקים אותו לפני שהם בוחרים להשתמש בו בעת טיסה. לא פעם הכיסוי משמש אותם גם לנסיעות קצרות, למשל באוטובוס או רכבת ואפילו בבית או במקומות אחרים שם הם רוצים לישון ומרגישים שהם עלולים להתקשות להירדם. יש מי שמשתמש בזה אפילו בבית שלו.

לפני שרוכשים כיסוי עיניים לטיסה, חשוב לבדוק מספר דברים, זאת על מנת שנוכל לעשות בו שימוש אשר יהיה אפקטיבי לצרכים שלנו.

ראשית, צריך לוודא שמדובר בכיסוי כהה לגמרי. הוא צריך להיות חשוך ברמה כזו אשר תמנע כל סיכוי שיהיה ניתן לראות משהו אפילו אם מדובר באור יום או תאורה חזקה. לא משנה איך ומה.

שנית, הבד של הכיסוי צריך נעים לעין, צריך לזכור שאנחנו מתכוונים לשים את הכיסוי במשך כמה שעות וחשוב שהבד לא יגרד ולא יצור לחץ על העין.

שלוש, כיסוי עיניים, כידוע, מונח על העין בצורה כזו שהוא אדוק מאחורה, לכן חשוב שגם יהיה ניתן להניח את הכיסוי בצורה נוחה מחד, ומאידך שיכסה את כל העין באופן מוחלט. צריך לזכור שאם הכיסוי יהיה אדוק מדי, ייווצר לחץ על העין, באופן כזה שגם אם הכיסוי יהיה רך וחשוך, עדיין יהיה מאוד קשה להשתמש בו, לאורך זמן מבלי להרגיש אי נוחות.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתכננים מסיבת הפתעה? לופט בתל אביב היא אופציה נהדרת
יש לא מעט מקומות בתל אביב לחגוג אירועים מיוחדים כמו במסיבה בדיסקוטק,דאנס בר,מסעדות. אך במקומות אלו...
קרא עוד »
פבר 14, 2015
קרוזים ששווה להכיר
מה יכול להיות יותר מושלם מאשר קרוז בים הפתוח? מדובר ללא ספק על חוויה בלתי נשכחת, ששונה לחלוטין מכל...
קרא עוד »
מאי 14, 2018
חוקרים את השטח
יציאה לטיול בחיק הטבע בלוויית חברים, בן/בת זוג או משפחה הינה אירוע מסעיר, משמח ומהנה. תמיד נחמד להכיר...
קרא עוד »
אפר 29, 2018