השכרת רכב בישראל – מורה נבוכים

השכרת רכב בישראל

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו להחזיק רכב, בגלל העלויות הגדולות של התחזוקה והדלק, אמנם, כאשר יש צורך לנוע במהירות ממקם למקום או לטייל בארץ בסופי שבוע, בהחלט ניתן להיעזר בחברות להשכרת רכב.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים מועילים בכל הנוגע להשכרת רכב בישראל:

  1. קודם כל – לבצע סקר שוק

התהליך עצמו הוא מאד פשוט. אפשר להגיע לתחנת לקיחת הרכב, ולהשכיר אוטו שמתאים לצרכים ולדרישות שלכם. בחברות שונות קיים שירות נוסף – הגעה של הרכב השכור על הבית, מה שמאפשר בקלות ובנוחות לשנע את עצמך מהבית לכל נקודה שצריך. חשוב לבדוק אם יש תוספת תשלום עבור שירות זה.

  1. לא לשכוח לבדוק מה כלול בעסקה

כדאי לברר גם על המבצעים הקיימים. למשל, בהרבה מקרים, כאשר לוקחים אוטו להשכרה למספר ימים, מציעים ללקוח יום נוסף ללא תשלום. לפעמים, זה גם כלול בעסקה עצמה. למשל: "למשכירים רכב לשלושה ימים – יום רביעי חינם".

כמו כן, חשוב לבדוק את כל נושא הדלק – האם הדלק כלול בעסקה או שיש צורך לתדלק? האם יש מגבלה מבחינת מרחק הנסיעה או קילומטראז' הכללי? כל הדברים האלה אמורים להיות בהסכם אשר חותמים עם החברה להשכרת רכב בעת סגירת העסקה.

  1. מה צריך להכין?

באופן כללי, על מנת להשכיר רכב בישראל, עליכם לדאוג שתהיה בכרטיס האשראי שלכם מסגרת פנויה, אשר תספיק על מנת לשעבד סכום כלשהו המהווה ביטוח על החזרת הרכב בזמן. בנוסף לכך, תצטרכו לשלם את דמי ההשכרה, שיכולים להיות שונים ומגוונים מחברה לחברה, לכן חשוב מאד לבדוק את המחירים בכמה מקומות על מנת לבחור את העסקה הטובה והיעילה ביותר. חברות השכרה רבות בישראל מגבילות את גיל הלקוחות, על מנת להוזיל את עלויות הביטוח. תבדקו האם ישנה דרישה כזאת בחברת השכרה ואם כן, תדאגו לנהג בגיל המתאים (כי בסופו של דבר זה האינטרס שלכם). כמובן, יש צורך להציג גם מסמכים מזהים ורישיון נהיגה (ברור, לא?)

  1. קיבלתם רכב שכור, מה עכשיו?

לבדוק את נתוני הדאשבורד – האם יש דלק, מה הקילומטראז' הכללי. לא פחות חשוב לבדוק אם יש אי אלו פגמים חיצוניים על האוטו – שריטות, שפשופים או פגיעות פח. כמובן, כל הדברים האלה אמורים להיות רשומים, ויש להפנות את תשומת ליבו של נציג החברה על קיום הפגמים האלה לפני שאתם מתיישבים ליד ההגה. חשוב לבדוק באיזה דלק משתמשים עבור הרכב שקיבלתם זה עתה. חושב גם לבדוק שיש מספיק דלק כדי להגיע לתחנת הדלק הקרובה.

***

אחרי כל הדברים הנ"ל, כל מה שנשאר זה להתניע את הרכב ולצאת לדרך צלחה!

 

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיולים מאורגנים בישראל – כך תבקרו בכל המקומות הקדושים לנצרות
מדינת ישראל מלאה באתרים קדושים לנצרות. ישו היה כידוע יהודי שנחשב למייסד הדת הנוצרית והאתרים המרכזיים...
קרא עוד »
נוב 16, 2018
אטרקציות באילת
אם יש דבר מדהים שנוסעים לחופשה באילת זה האטרקציות הכייפיות שמציעה העיר אילת.  אם בא לך נופש בראש טוב...
קרא עוד »
ינו 26, 2016
דילים שווים לתאילנד, כך מוצאים אותם!
מיקומה של תאילנד הופך אותה למקום אידיאלי לנופשים שרוצים לבקר באסיה ובמקביל לחסוך כסף. הם יכולים...
קרא עוד »
פבר 12, 2023