טיול מאורגן לסין

המזרח הוא אזור שמושך הרבה אנשים אליו. מקומות מיסתוריים ללא הרבה מידע התחילו למשוך יותר ויותר אנשים אליהם. בתקופה האחרונה ניתן לראות כי לא רק חבר'ה צעירים נוסעים למזרח אלא גם אנשים טיפה יותר מבוגרים. נסיעה ליעדים במזרח נהייתה אטרקציה מדהימה ונוחה כמעט לכל אדם.

סין במזרח הרחוק

אחד היעדים שתפסו תאוצה בשנים האחרונות היא מדינת סין. בעבר היה מאד קשה להגיע לסין והאזרחים הסינים לא אהבו שתיירים נכנסים ומטיילים בארצם. בתקופה האחרונה יותר ויותר אנשים הולכים לתייר במדינת סין. מדינת סין הצליחה לגרום עניין רב בכל העולם.
אחד הטיולים הפופולארים ביותר הוא טיולים מאורגנים שעושים בסין. למרות שהיום טיפה יותר קלה לטייל בסין זה לא אומר שהדבר פשוט, עדיין די קשה לתייר בסין. הסינים עוד לא התרגלו למצב שבו יש תיירים בארצם והוא לא מבינים אנגלית או כל שפה אחרת מלבד סינית. דבר זה מקשה מאד על התיירים בכל נושא היווט ממקום למקום. בנוסף האוכל הסיני עדיין נשמר כאוכל מסורתי ועתיק, הם עדיין לא אמצו אפילו חלק קטן מהאוכל המערבי. בגלל סיבות כאלו אנשים מעדיפים לעשות טיול מאורגן לסין שבו הם מקבלים מדריך, הסברים, מסלולים קבועים, מקומות לינה, אוכל ועוד.

יתרונות בטיול מאורגן

בטיול מאורגן בפרט בסין יש המון יתרונות. כאמור סין היא לא מקום פשוט לטייל בו גם מבחינה דמוגרפית. בסין יש המון הרים או מנג מישורים אין סופיים. התחבורה הציבורית שם היא תחבורה מקומית עם כל המשמעות של זה. להלן מספר יתרונות בטיול מאורגן מראש:

  1. הדרכה – כאשר עושים טיול מאורגן ומסודר יש מדריך המסביר על המקומות שהם אתם מטיילים. מסבירים על ההיסטוריה של המקום ונותנים כל מידע אפשרי. כמה פעמים קרה לכם שהייתם במקום מסויים ולא ידעתם את שמו או את הרקע שלו. טיל מסודר לא יתן לכם להרגיש כך.
  2. מסלולים קבועים וידועים – בטיול מסוג זה המסלולים הם קבועים וידועים גם על התיירים עצמם. יש קבוצה מאורגנת ומסלול מתאים לכולם ללא הבדלי גילאים.
  3. הכל מסודר – בטיול מאורגן לא תצטרכו לחשוב על יותר מידי חוץ מההנה. הכל מסודר ומאורגן בשבילכם. אוכל כשר או לא כשר, לינה במלונות, ביגוד, תחבורה תיירותית ונוחה, הדרכה מפורטת עם הסברים וכדומה.
  4. ביטוח  – כאשר אתם עושים טיול מאורגנן אתם מבוטחים בהרבה בחינות. דבר ראשון כמעט כל חברה של טיולים נותנת ביטוח למטיילים איתה. דבר שני כל דבר שהשתבש או שהיה חסר בטיול יש לכם למי לפנות ולמי להתלונן ובמידת הצורך אפילו תזכו להחזר כספי חלקי או מלא.

טיול בסין הוא חוויה שלא תשכחו, המדינה מאופיינת בתרבות אין סופית, אומנות מדהימה, היסטוירה ענקית ועוד.
ברגע שתחזרו לארץ תבינו אכמה אתם רוצים לחזור לסין ולחיות את החיים הפשוטים ללא הרבה דאגות.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בואו להכיר את הטעמים בשוק התקווה
בשכונת התקווה בתל אביב שוכן לו שוק התקווה. שוק הומה ומרתק שמושך אליו קונים וגם מתעניינים מאזורים...
קרא עוד »
אפר 26, 2020
מה פירוש ETIAS
החל משנת 2021 כל תייר שירצה להיכנס לגבולות אחת מהמדינות השייכות לאיחוד האירופאי, יצטרך להנפיק מראש...
קרא עוד »
מרץ 07, 2020
פריניב- מלון בוטיק אגריפס
ירושלים העיר שחוברה לה יחדיו, מהווה יעד תיירותי נרחב לתיירים, שכן מקודשת לכל הדתות, יהדות, נצרות...
קרא עוד »
ינו 26, 2014