לאחסן בארץ או בחו"ל? כל היתרונות של אחסון אתרים בארץ

לאחסן בארץ או בחו"ל?

אתרים ישראליים שונים מעדיפים סיומות כתובת שהן בינלאומיות ולכן חלק מהם גם מאחסן את האתרים שלהם בחו"ל, בשרתים שאינם נמצאים בארץ. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, כמובן, אבל ניתן לומר בוודאות גדולה שרוב האתרים הישראליים כדאי להם להיות מאוחסנים בשרת וירטואלי (VPS) בארץ בגלל שלל סיבות. רובן ככולן מהוות יתרונות מובהקים ולכן כדאי מאוד לשקול אחסון אתרים בישראל כאשר קהל היעד שלכם ישראלי כולו, או לפחות ברובו. להלן כמה מהיתרונות של אחסון אתרים בישראל במקום בחו"ל.

אתרים שמאוחסנים בחו"ל אטיים יותר בטעינת הדפדפן

הישראלי הוא קצר רוח מאוד, אם הדף של האתר אינו עולה מיד הוא בטוח שיש תקלה ואינכם מטפלים בה, או שהוא פשוט מסיק שאינכם מקצועיים מספיק ולכן יעדיף לוותר על התענוג של גלישה באתר אטי שנטען בקושי ויעבור למתחרים שלכם. מלבד ההפסד המסחרי של לקוחות זה מוציא לכם שם לא מקצועי ומוניטין של מי שהתרשלו מעט בבניית האתר שלהם.

מהירות הגלישה גם קובעת את הדירוג שלכם במנועי החיפוש

ככל גוגל גם יאמר לכם כמה מהירות הגלישה של האתר שלכם משפיעה על הדירוג שלכם במנוע החיפוש שלה. אתרים שנטענים מהר פשוט מקודמים טוב יותר בגוגל וגוגל מודד את זה ומדרג אתכם לפי זה. הוא לא מוותר על כך רק משום שאתם חושבים שאתם הכי טובים ומעניקים ערך ללקוחות שלכם. אם חוויית הגלישה שלכם לא טובה לא תקודמו כמו שצריך לא משנה מה תעשו. זה נכון בעיקר לגלישה בסלולרי ולכן הדירוג שם קובע.

חוויית משתמש

חוויית המשתמש של הלקוחות שלך יהיו יותר חיוביות באחסון אתרים בארץ בעיקר בגלל הזרימה והגלישה המהירה. פחות בעיות טכניות ופחות בעיות היתקעות ועומס שרתים.

אבטחת אתרים ישראליים

אנחנו יודעים שאתרים ישראליים מושכים פוטנציאל לפגיעה ולכן האבטחה הטובה ביותר שתוכלו לתת להם היא בידי ישראלים וחברות אחסון שמנהלות זאת פה, מקרוב. זה גם מבטיח את המידע שאתם מחזיקים על הלקוחות שלכם ושומר על שמכם הטוב. אתם פשוט חייבים לעשות הכל כדי לא לפגוע בתדמית שלכם. אנחנו יודעים שהמומחיות של ישראלים היא אבטחה ולכן גם צברו כאן ידע במיוחד בכך בגלל התנאים הגיאו-פוליטיים שמושכים הארקים.

אילת חול מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים להשכרה לפי שעה
צימרים להשכרה לפי שעה מאפשרים לכל אחד מאיתנו לקחת פסק זמן מהחיים ולחוות נופש קצרצר ורגוע במחיר משתלם...
קרא עוד »
מאי 23, 2014
כל הסיבות לרכוש עוד היום צילייה לים
אם יש בילוי שכולנו, הישראלים, אוהבים במיוחד, זה לשבת על חוף הים עם בירה ביד. זה לא משנה אם אתם נוהגים...
קרא עוד »
מרץ 13, 2019
טיול מאורגן בלתי נשכח לדרום אמריקה
דרום אמריקה נחשבת לאחת היבשות המעניינות ביותר שיש בעולם. ארצות כמו ארגנטינה, צ'ילה, פרו או ברזיל הפכו...
קרא עוד »
יונ 28, 2018